  • 1. Data: 2010-02-03 00:09:57
    Temat: Warszawa - Harrahov. Jak jechać?
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Zastanawiam się jak najlepiej wybrać trasę. Wykombinowałem żeby jechać
    katowicką, a potem trzymać się jak najdłużej autostrady, ale co potem?
    A może jednak zupełnie inaczej. Co byście proponowali? Jakieś "pułapki"
    lub utrudnienia są teraz po drodze?

    Adam Czajka

  • 2. Data: 2010-02-03 08:33:35
    Temat: Re: Warszawa - Harrahov. Jak jechać?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2010-02-03 00:09, Adam Czajka pisze:
> [...]
    > katowicką, a potem trzymać się jak najdłużej autostrady, ale co potem?
    > A może jednak zupełnie inaczej. Co byście proponowali? Jakieś "pułapki"

    Podpowiem jak z Wrocławia:

    A4 do zjazdu na Strzegom (uwaga na aktualne remonty między Strzegomiem a
    Bolkowem), Bolków, Jelenia G., Szklarska P., Jakuszyce, Harrachov.
    Zejście poniżej 2h graniczy z szaleństwem. Praktycznie przyjąć 3h przy
    aktualnych warunkach pogodowych.

    --
    radar

  • 3. Data: 2010-02-03 09:42:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Czajka" <n...@p...v> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się jak najlepiej wybrać trasę. Wykombinowałem żeby
    > jechać katowicką, a potem trzymać się jak najdłużej autostrady,
    > ale co potem?

    Potem to w okolicach km 125 zjedzasz na
    Strzegom/Lubawke/Kostomloty, i dalej Strzegom, Bolkow, JG,
    Szklarska, Jakuszyce.
    Od Bolkowa wylaczyc warszawska ambicje i pojechac jak warunki
    pozwola.

    Wroclaw obecnie przejezdny, wiec jesli nie trafisz w godziny
    szczytu to mozna rozwazyc i 8-ka, albo wariant
    Czestochowa-Opole-A4.
    Pchac sie do Katowic imo nie ma sensu.

    J.

  • 4. Data: 2010-02-03 11:23:22
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Podpowiem jak z Wrocławia:
    >
    > A4 do zjazdu na Strzegom (uwaga na aktualne remonty między Strzegomiem a
    > Bolkowem), Bolków, Jelenia G., Szklarska P., Jakuszyce, Harrachov.
    albo pojechać dalej A4 i zjechać na zjeździe na drogę 345 (zjazd na
    Milicz/Strzegom/Budziszów Wielki) i jazda na Strzegom - omijamy roboty
    drogowe. Trasa dłuższa o około 10 km, ale większość po autostradzie.
    Sam remont drogi zależy od pogody, chociaż potrawią kłaść "dywanik" jak
    sypał śnieg. Oczywiście jak cokolwiek robią to ruch wahadłowy :(

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 5. Data: 2010-02-04 10:21:50
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Dzięki za rady, chętnie skorzystam. Pojadę pewnie 8 do Wrocławia i ominę
    roboty przez Bielany.

    Co do ambicji to mam odwrotne odczucia ;) Wszędzie gdzie jeżdżę to
    miejscowi mają ambicję, żeby mnie wyprzedzić. Ponieważ raczej nie dają
    rady to potrafią pójść na czołówkę z TIRem i spychają mnie do rowu lub
    wyprzedzają tuż przed skrzyżowaniem by dać ostro po heblach, żeby
    skręcić na nim w prawo itp. itd. ;) Najgorsi są górale, nie ma miejsca
    na wyprzedzanie, nie jedzie szybciej niż ja, a trąbi i miga długimi.
    Jedyne co mógłbym zrobić to zjechać z drogi do rowu, bo z przeciwka
    sznurek samochodów. Wyprzedził mnie na rondzie w Bukowinie, jak się
    zatrzymałem żeby pieszych przepuścić omal nieprzejeżdżając im po stopach
    Oczywiście trąbiąc, a jego pasażer wyklinał mnie i groził przez okno ;)

    Adam Czajka

  • 6. Data: 2010-02-04 15:26:00
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sam remont drogi zależy od pogody, chociaż potrawią kłaść "dywanik" jak sypał
    > śnieg. Oczywiście jak cokolwiek robią to ruch wahadłowy :(

    A co sądzisz o takim wariancie: z autostrady na drogę 345 (zjazd jak w twojej
    propozycji), a później Jawor, Świerzawa, Jelenia Góra, itd.
    Pytam, bo też wkrótce będę przejeżdżał tym fragmentem trasy. Zazwyczaj jeździłem
    przez Strzegom-Bolków, ale w związku z remontami biorę pod uwagę inne warianty.
    Czy warto pakować się tym skrótem przez Świerzawę?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 7. Data: 2010-02-04 17:17:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hkel9p$4us$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > A co sądzisz o takim wariancie: z autostrady na drogę 345 (zjazd
    > jak w twojej propozycji), a później Jawor, Świerzawa, Jelenia
    > Góra, itd.

    Chyba nie tyle Swierzawa, co Stara Krasnica.

    IMO - nie warto. bardzo kiepska droga. No chyba ze jedziemy do
    Dziwiszowa, a i chyba dopiero gdy przez Bolkow remont czeka.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-04 17:42:23
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    J.F. pisze:
    > Wroclaw obecnie przejezdny, wiec jesli nie trafisz w godziny szczytu to
    > mozna rozwazyc i 8-ka, albo wariant Czestochowa-Opole-A4.

    A jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocławia? Cały czas jednopasmowa?

    > Pchac sie do Katowic imo nie ma sensu.

    Też tak uważam, ale znajomi z którymi jedziemy naciskają.

    Adam Czajka