  • 1. Data: 2010-02-02 22:32:22
    Temat: [chyba nie było] V8 od teraz w Twoim aucie ;)
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo

    Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    --
    kamil d
    red 206

  • 2. Data: 2010-02-02 23:08:12
    Temat: Re: [chyba nie było] V8 od teraz w Twoim aucie ;)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil d pisze:
    > "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo
    > Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    Nie no szpas :D podoba mi sie:) Biore dwa. Jeden wezme dla Cavallino, a
    drugi dla kumpla co tez ceedem jezdzi ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-02-03 00:09:59
    Temat: Re: V8 od teraz w Twoim aucie ;)
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 2 Lut, 22:32, kamil d <k...@t...pl> wrote:
    > "SoundRacer"http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvU
    yo

    > Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    latem sie zacznie, jak szyby pójdą w dół :). Biedne głośniki, bedą
    wypadać z drzwi przy mocniejszym depnięciu w pedał gazu...

    pozdr
    Przemek

  • 4. Data: 2010-02-03 00:16:55
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    latem sie zacznie, jak szyby pójdą w dół :). Biedne głośniki, bedą
    wypadać z drzwi przy mocniejszym depnięciu w pedał gazu...

    A ile mocy od razu wieśniakom przybędzie

  • 5. Data: 2010-02-03 00:29:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    kamil d wrote:
    > "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo

    Na marginesie: to cudo analizuje ślad wachnięć napięcia w zasilaniu 12V
    czy może probuje łapać zakłucenia od cewek z eteru? Bo poza wtyknieciem
    tego w gniazdo zapalniczki nie widze nic innego.

  • 6. Data: 2010-02-03 00:37:31
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Na marginesie: to cudo analizuje ślad wachnięć napięcia w zasilaniu 12V
    > czy może probuje łapać zakłucenia od cewek z eteru? Bo poza wtyknieciem
    > tego w gniazdo zapalniczki nie widze nic innego.

    A na radio, to jak transmiterem?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2010-02-03 00:56:08
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Na marginesie: to cudo analizuje ślad wachnięć napięcia w zasilaniu 12V

    Dokładnie.

    5th Gear przetestował nawet http://www.youtube.com/watch?v=KATBvGl4yC4

    --
    kamil d
    red 206

  • 8. Data: 2010-02-03 01:29:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 00:29:01 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Na marginesie: to cudo analizuje ślad wachnięć napięcia w zasilaniu 12V
    > czy może probuje łapać zakłucenia od cewek z eteru? Bo poza wtyknieciem
    > tego w gniazdo zapalniczki nie widze nic innego.

    Litości... włącz sprawdzanie pisowni w TB.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-02-03 06:51:42
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo
    > Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    Mimo wszytsko fajny pomysł i efekt również ciekawy. Jeśli dzięki temu
    ustrojstwu zmniejszy sie liczba "umcyków" to czy można chcieć więcej?

    Pozdr

  • 10. Data: 2010-02-03 08:15:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-03 01:29, *Borys Pogoreło* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Litości... włącz sprawdzanie pisowni w TB.

    To jeszcze jakiś zabytek - 1.0.6, nie jestem pewien, czy się da dodatek
    ze słownikiem zainstalować :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    ze 4 naklejki by mi się przydały - przedostatnia spłynęła na myjni późna
    jesienią :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l