  • 1. Data: 2010-05-31 15:26:43
    Temat: Warszawa - Suwałki
    Od: Cynio <c...@g...com>

    Witam
    Przeszukałem archiwum i ostatnie pytanie o powyższa trasę padło rok
    temu stąd moje pytanko jak zwykle którędy najlepiej:
    Wyjeżdżać będę niestety w tą środę około 16:00 z ul. Ostrobramskiej i
    mam trzy warianty :
    1. przez Ostrów, Łomżę (rok temu była mowa o kiepskiej nawierzchni,
    teraz coś słyszałem o wahadłach?)
    2. przez Ostrów, Zambrów, Łomżę
    3. przez Ostrów, Zambrów, Jeżewo, Knyszyn, Korycin

    Może jakieś inne propozycje?
    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 2. Data: 2010-05-31 17:59:35
    Temat: Re: Warszawa - Suwałki
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]
    > teraz coś słyszałem o wahadłach?)
    > 2. przez Ostrów, Zambrów, Łomżę
    > 3. przez Ostrów, Zambrów, Jeżewo, Knyszyn, Korycin

    Warszawa -> Bialystok -> Suwalki

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-06-01 10:05:50
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 31 Maj, 17:59, "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:

    >     Warszawa -> Bialystok -> Suwalki

    też o tej wersji myślałem, ale to już prawie 20 km dalej (od wersji 3)
    ale zobaczymy
    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 4. Data: 2010-06-01 10:49:13
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000vbv.googlegroups.com...

    > też o tej wersji myślałem, ale to już prawie 20 km dalej (od wersji 3)
    > ale zobaczymy
    > --
    > Pozdr.
    > Cynio

    Ale obecnie chyba najrowniejsza droga, tyle ze tam kolo Bialego troche
    remontow.
    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-06-01 17:04:15
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    7g2000vbv.googlegroups
    > .com...
    > Ale obecnie chyba najrowniejsza droga, tyle ze tam kolo Bialego troche

    W Bstoku remont obwodnicy/wiaduktu zjazdu na Suwalki, więc tam możnaby było
    ominąć przez Zawady, popatrz na zumi.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]