  • 1. Data: 2010-12-24 07:49:35
    Temat: Warszawa w wigilijny poranek...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Uch, żeby w piątki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 2. Data: 2010-12-24 07:50:18
    Temat: Re: Warszawa w wigilijny poranek...
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Poznań to samo - praktycznie "zawiodłem się" - czegoś mi brak :-)
    Pzdr
    Rafał

  • 3. Data: 2010-12-24 07:58:57
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 06:49:35 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Uch, żeby w piątki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

    U nas to samo (WRC).
    Tylko drogi pokryte cieńką warstwą lodu - dobrze, że to akurat dzisiaj
    się dzieje bo inaczej byłby mały armagedon.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-12-24 08:11:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Seba wrote:

    > U nas to samo (WRC).
    > Tylko drogi pokryte cieńką warstwą lodu - dobrze, że to akurat dzisiaj
    > się dzieje bo inaczej byłby mały armagedon.

    W DC mamy teraz +5, więc bywa ślisko, ale tylko na parkingach, tam
    gdzie został lód z woda na wierzchu. Ale toto potrafi być śliskie jak
    diabli ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-12-24 08:16:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 07:11:50 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > W DC mamy teraz +5, więc bywa ślisko, ale tylko na parkingach, tam
    > gdzie został lód z woda na wierzchu. Ale toto potrafi być śliskie jak
    > diabli ;-)

    U nas aktualnie temp. oscyluje w okolicach 0/+1 - efektem jest "czarny
    lód" na jezdniach. Jakby to zjawisko wystąpiło w standardowym dniu, przy
    standardwoym natężeniu ruchu byłoby mocno niefajnie :)
    Ale luz - właśnie czytam, że u nas ma być dzisiaj +5, więc witaj
    prawdziwa zimo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-12-24 08:38:52
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Katowice - od Ligoty do Centrum nic się nie dzieje. Normalnie do pracy
    jadę 30 minut, dzisiaj 10 ;)

  • 7. Data: 2010-12-24 09:37:58
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-24 07:49, Massai pisze:

    > Uch, żeby w piątki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

    Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na święta pojechali.
    pwz

  • 8. Data: 2010-12-24 10:02:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    pwz wrote:

    > Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na święta pojechali.
    > pwz

    Nie wszyscy, ja jadę dopiero o 12.00!

    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-12-25 08:25:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin pwz

    > Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na święta pojechali. pwz

    Warszawianie pojechali, Warszawiacy zostali.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-12-25 09:36:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-25 08:25, to pisze:
    > begin pwz

    > Warszawianie pojechali, Warszawiacy zostali.

    Patrzę na nowy blok naprzeciwko, ze 300-400 mieszkań, jak światło o 21
    świeciło się w 30-50 to było wszystko, a tak wszędzie ciemnica :)

    Pozdrawiam i wesołych świąt :)