  • 1. Data: 2010-12-24 08:21:31
    Temat: Prezent sobie zrobilem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Mianowicie przypadkowo "wyszarpalem" od wujka Nissana Bluebird'a 2.0,
    '90 rok (nawet nie wiedzialem, ze ma takie cos).
    Buda w ksztalcie poloneza, wszystko co mozliwe na prad, ale nie to
    najwazniejsze.
    Auto NIGDY blacharsko nie naprawiane i ma zerowa iloscia rdzy
    (garazowane, nie jezdzone zima). Wnetrze jak nowe. Jedynym mankamentem
    bylo huczenie tylnego lozyska, juz naprawione (koszt 70zl).
    Oczywiscie sa drobne slady uzytkowania, ale minimalne.
    Ech, piekne sa stare samochody.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-12-24 08:36:51
    Temat: Re: Prezent sobie zrobilem
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Zazdroszczę. Rzuć jakimiś zdjęciami tapicerki w szczególności.

  • 3. Data: 2010-12-24 08:55:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-24 08:36, Mateusz pisze:
    > Zazdroszczę. Rzuć jakimiś zdjęciami tapicerki w szczególności.

    No jeszcze nie mam go na miejscu. Nie dalo rady w 2 auta jechac. Musze
    pojechac po niego za pomoca pkp ;(

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-12-24 08:58:21
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    No weź ;) pojechałbym normalnie z Tobą, bo tez chciałbym zobaczyć to
    cudo ;) szkoda, że w robocie do 12 jestem.

  • 5. Data: 2010-12-24 14:30:40
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MarcinJM nadaje:
    > No jeszcze nie mam go na miejscu. Nie dalo rady w 2 auta jechac. Musze
    > pojechac po niego za pomoca pkp ;(

    Autobusem jedź! PKP ma ostatnio zaszarganą opinię a o PKS-ie nic złego w
    mediach nie mówili. ;-)

  • 6. Data: 2010-12-24 14:43:56
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia MarcinJM dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    > bylo huczenie tylnego lozyska, juz naprawione (koszt 70zl).
    > Oczywiscie sa drobne slady uzytkowania, ale minimalne.

    Ale by Ci mój TŻ zazdroscił.... Jemu 1996 roku takiego ukradli.... Piękny,
    biały i w ogóle...

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 7. Data: 2010-12-24 15:19:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-24 14:43, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia MarcinJM dokonał/a produkcji posta :

    > Ale by Ci mój TŻ zazdroscił.... Jemu 1996 roku takiego ukradli.... Piękny,
    > biały i w ogóle...

    No i ten jest piekny i bialy :) Przywieziony z niemcowni w 99, od razu
    dodam, tak na wszelki wypadek. ;)
    Moja pani po ogledzinach podobnych w internecie stwierdzila: grat :/
    Trudno, bedzie zardzewialym trooperem jezdzic (zlosliwie go nie pospawam
    i nie polakieruje) ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2010-12-24 16:12:57
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia MarcinJM dokonał/a produkcji posta :

    > No i ten jest piekny i bialy :) Przywieziony z niemcowni w 99, od razu
    > dodam, tak na wszelki wypadek. ;)

    Dobra, dobra, i tak swoje wiem :) A tak serio - w okolicach 2004 roku
    samochód się odnalazł, na parkingu strzeżonym, w tym samym mieście, z
    którego go ukradziono - pewna znana nam osoba zostawiła go tam "na godziny"
    w tymże 1996 roku !!!! I policja nie znalazła ani samochodu ani potem
    sprawcy :)

  • 9. Data: 2010-12-25 11:13:20
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylnego lozyska, juz naprawione (koszt 70zl).
    > Oczywiscie sa drobne slady uzytkowania, ale minimalne.

    FOTO!

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-12-25 19:33:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Dec 2010 14:30:40 +0100, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    >Autobusem jedź! PKP ma ostatnio zaszarganą opinię a o PKS-ie nic złego w
    >mediach nie mówili. ;-)

    Mówili, mówili. M. in. o tym że jeżdżą na "slickach" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280