  • 31. Data: 2013-01-26 22:10:55
    Temat: Re: Wątek antyrzędowy
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > R6 : bawaria

    byl r6 dizel w nissanie patrolu rd28 (2,8) i td42 (4,2l) oraz benzynowe
    r6 rb30 i tb42

  • 32. Data: 2013-01-26 22:32:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-24 21:05, twardziejszy pisze:
    > Czołem!
    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?
    >
    > V6 : MX3, passaty
    > B4 : impreza
    > B2 : VW garbus
    > R6 : bawaria
    > R2 : 126p
    > V2 : ?
    > V4 : ?
    > 1 : ?

    V6 2.0 w mazda 626

    --
    venioo

  • 33. Data: 2013-01-26 22:59:52
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-24 22:28, twardziejszy pisze:

    > :D silny, ma jechać od dołu, fajnie brzmieć, mieć inną nawet bardziej
    > surową kulturę pracy i charakterystykę oddawania mocy niż R4 (i w ogóle
    > R). Tak jak w przypadku jednośladów wybrałbym SV650 czy silnego singla
    > np. KTM690 nad CBR, banditem, R6.

    Tak naprawdę to zwykła turbina w R4 załatwia większość przymiotników
    które wymieniłeś a na pewno:
    - mieć inną nawet bardziej surową kulturę pracy
    - charakterystykę oddawania mocy niż R4

    HIT: Popatrz jak pracuje R4 w escorcie cosworth

    Apropos motocykli - V2 - ma słabą gorę w porównaniu do R4 dlatego w
    wyścigach zawsze będzie dostawał po dupie za to w normalnym użytkowaniu
    będzie bardziej poręczny bo nie jeździsz ciągle koło czerwonego pola.

    > Tak bez zaglądania do googla, to tak, zdaje mi się, że odpuścili.

    Odpuścili tymczasowo. Ma być wankel za 2 lata w nowym RX-7. Zobaczymy
    czy dotrzymają słowa...

    Rafał

  • 34. Data: 2013-01-27 18:40:09
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 26.01.2013 22:59, The_EaGle wrote:

    > Tak naprawdę to zwykła turbina w R4 załatwia większość przymiotników
    > które wymieniłeś a na pewno:
    > - mieć inną nawet bardziej surową kulturę pracy
    > - charakterystykę oddawania mocy niż R4

    Turbo jedzie od 2krpm. Przejechałbym się natomiast mocnym TSI w
    wariancie kompresor + turbo;)

    > Apropos motocykli - V2 - ma słabą gorę w porównaniu do R4 dlatego w
    > wyścigach zawsze będzie dostawał po dupie za to w normalnym użytkowaniu
    > będzie bardziej poręczny bo nie jeździsz ciągle koło czerwonego pola.

    Ale V4 radzą sobie dobrze (2 razy na pudle w ostatnich sezonach)

    > Odpuścili tymczasowo. Ma być wankel za 2 lata w nowym RX-7. Zobaczymy
    > czy dotrzymają słowa...

    Oby! chociaż nie dla psa kiełbasa, to zawsze miło będzie posłuchać
    czegoś innego niż R4 stojąc na światłach (i potem ruszającego spod świateł)

    --
    pzdr

  • 35. Data: 2013-01-27 18:43:40
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Oby! chociaż nie dla psa kiełbasa, to zawsze miło będzie posłuchać
    > czegoś innego niż R4 stojąc na światłach (i potem ruszającego spod świateł)

    oby? oby nie okazal sie takim gownem jak obecny.