  • 501. Data: 2014-11-27 05:57:42
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-26 23:31, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tak jak przy instalacji Windows, po Microsoftowemu: 0%..10%..20%...
    > 30%...30%...30%...30%...30%...80%...90%...100%
    > :D
    > Z konieczności musiałby uwzględniać proporcję do aktualnego
    > oczekiwanego czasu oczekiwania, więc scenariusz wyżej (jeśli do
    > skrzyżowania dojedzie fala pojazdów z innego, uprzednio zablokowanego
    > skrzyżowania) nie jest niemożliwy.

    No i nawet jakby się tak raz na 1000 cykli stało, to co z tego?

    Shrek.

  • 502. Data: 2014-11-27 13:27:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Raczej obiektywnie, skoro zwykle ruszam wcześniej niż ci z sąsiednich
    > pasów. Choć oczywiście raz na kilkadziesiąt, też się zgapię.

    > A temu nie przeczę. Podobno w DC się nie da, bo mamy inteligentną
    > sygnalizację i czas świecenia nie jest stały. Co oczywiście można by
    > ominąć np "paskiem postępu".

    Czyżby sterownik sygnalizacji byłby tak inteligentny, że sam nie wie kiedy
    włączy zielone?
    To już pod jakieś choroby psychiczne podpada. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 503. Data: 2014-11-27 13:39:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2014, Shrek wrote:

> [...]
    [...]
    > No i nawet jakby się tak raz na 1000 cykli stało, to co z tego?

    A skąd ja mam wiedzieć, co z tego? :O
    Odpowiadałem na pytanie!

    A flejm pt. "czy to będzie dobre blądynkowe wytłumaczenie dla
    muszących poprawić makijaż" to już będzie inny flejm ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 504. Data: 2014-11-27 13:39:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-27 13:27, yabba wrote:

    > Czyżby sterownik sygnalizacji byłby tak inteligentny, że sam nie wie
    > kiedy włączy zielone?
    > To już pod jakieś choroby psychiczne podpada. :)

    Z wyjaśnień chyba Galasa wynika, nie tyle, że nie wie, co że "może
    zmienić zdanie" w czasie trwania cyklu. Czyli na początku cyklu może
    myśleć na przykład, że będzie się świecić zielone przez 32 sekundy, a
    potem się rozmyślić i stwierdzić, że jednak 26.

    Tylko że:

    Po pierwsze to (chyba) Galas coś powiedział (niekoniecznie prawdę),
    dziennikarz "prąd o napięciu" coś zrozumiał i to co zrozumiał napisał,
    (niekoniecznie to co powiedział Galas), ja przeczytałem to co napisał
    dziennikarz i zrozumiałem (niekoniecznie dobrze), a nie to co
    dziennikarz chciał napisać;) Ogólnie głuchy telefon.

    Ostatecznie sterownik jest rodzaju męskiego, więc powinien być raczej
    logicznie poukładany, fochów nie strzelać i być do ogarnięcia przez
    inżyniera - więc moje zdanie jest takie, że się da i nie jest to wyższa
    szkoła rakietowa;)

    A co do inteligencji inteligentnego sterowania, to system Siemensa się
    regularnie wysypywał ze swoją inteligencją, na prostej skądinąd
    Wisłostradzie "bo zmieniły się znacznie potoki po długim weekendzie".
    Więc cholera wie, czy te sterowniki na schizofrenie nie cierpią, albo co
    bardziej prawdopodobne są napędzane logiką rozmytą;) Obecnie się nie
    wysypuje mimo ograniczonego burdelu z powodu remontu S8 i korków nie ma,
    więc albo "dorósł", albo go po prostu wyłączyli w diabły (obstawiam to
    drugie);)

    Shrek.

  • 505. Data: 2014-11-28 11:13:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > dziennikarz i zrozumiałem (niekoniecznie dobrze), a nie to co dziennikarz
    > chciał napisać;) Ogólnie głuchy telefon.

    Dzięki, już rozumiem. Urzędniczy pion decyzyjny coś kręci.

> [...]
    > logicznie poukładany, fochów nie strzelać i być do ogarnięcia przez
    > inżyniera - więc moje zdanie jest takie, że się da i nie jest to wyższa

    Jeśli sterownik jest źle pomyslany od początku, to może strzelać fochy, albo
    nie mieć oczywistych dla inżyniera funkcji. Jednak biorąc pod uwagę moje
    doświadczenia z podejściem urzędników do techniki, to raczej sterownik jest
    "poukładany" i wystarczy z dostawcą dogadać się co do konkretnych ustawień.
    Ale to wymaga myślenia i bezpośrednich rozmów, a nie przerzucania się
    formalnymi zapytaniami ofertowymi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba