  • 11. Data: 2014-02-09 15:11:21
    Temat: Re: Węzeł Czerniewice , Toruń
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-02-08 14:16, Artur Maśląg pisze:
    > Lub następnym zjazdem i wjazd "od tyłu" do Torunia koło Macro/Carefour`a.
    >
    > Jak nowym mostem to raczej na Ciechocinek i jedynką :)

    Właśnie dlatego napisałem "Chyba że zależy ci na podziwianiu nowego
    mostu ;)"
    Ja wiem z tam z tamtąd jestem i często jeżdżę tą trasą, teraz do Torunia
    bardziej się
    opłaca wjeżdżać od "tyłu" jak się leci na Rubinkowo.
    Z centrum Ciechocinka do celu na Rubinkowie to jakieś 17-20 min.

    --
    --- xyz

  • 12. Data: 2014-02-09 18:27:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-09 15:11, xyz pisze:

    > Właśnie dlatego napisałem "Chyba że zależy ci na podziwianiu nowego
    > mostu ;)"

    Ładny jest i warto z niego korzystać :)

    > Ja wiem z tam z tamtąd jestem i często jeżdżę tą trasą, teraz do Torunia
    > bardziej się
    > opłaca wjeżdżać od "tyłu" jak się leci na Rubinkowo.

    Teraz tak - ile to lat Toruń czekał na drugi most?

    > Z centrum Ciechocinka do celu na Rubinkowie to jakieś 17-20 min.

    Do tego stara jedynka dość luźna w porównaniu do czasów niedawnych.

    PS - ja co prawda nie stąd i nie stamtąd, ale regularnie odwiedzam
    te okolice z racji pewnych związków rodzinnych. Tak ponad 20 lat :)