  • Data: 2010-04-26 09:44:22
    Temat: Wibracje podczas hamowania z 80km/h do 60km/h
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    mam taki dziwny objaw, pacjent to punto II teraz już okazjonalnie
    używane ale problem irytuje. Otóż założyłem alufelgi z nowymi oponami
    195/50r15 felgi były wyważone, założyłem także nowe pierścienie
    centrujące. Nadal jednak przy przyhamowywaniu z ok 80km/h auto wpada w
    wibracje (wyraźnie czuć to z przodu) tarcze są nowe i na oponach
    zimowych 185/60 tego nie czuć. Lekkie wibracje zdarzają się także, przy
    prędkości 140jm/h w górę, ale to nie zawsze. Zawieszenie nie jest
    wybite, regularnie jest sprawdzane. Ktoś mi podpowiedział, że to może
    być wina górnych łożysk kolumn mcpersona? Ale nie słychać z ich okolic
    żadnych stuków ani nic niepokojącego. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

    --
    krzysiek82