  • 1. Data: 2022-05-27 03:18:04
    Temat: Wie ktoś co szaliki za numer z telewizją naziemna
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Lodzi nie ma Polsatu i pochodnych oraz TVN i pochodnych.

  • 2. Data: 2022-05-27 10:26:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 May 2022 18:18:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > W Lodzi nie ma Polsatu i pochodnych oraz TVN i pochodnych.

    Zmiana na DVB-T2?
    Jakos to chyba 23 mjaja mialo byc.

    A w Lodzi jeszcze dopisek
    https://www.emitel.pl/refarming/

    P.S. Jak oni robili emisje testowe?
    W Wroclawiu jesli dobrze widze, to inna czestotliowosc, ale ...
    ciagle 100kW. Zapasowy nadajnik uruchomili ?

    I zapasowe anteny, czy wszytko jednymi leci ?

    J.

  • 3. Data: 2022-05-28 07:58:22
    Od: Runt <l...@f...org>

    > W Lodzi nie ma Polsatu i pochodnych oraz TVN i pochodnych.

    idz z tym na nowogrodzka.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    (patrz: 24.02.2022, 15:21:34)

    (c) - zenek kapelinder z królestwa Narragonii

  • 4. Data: 2022-05-28 11:00:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 May 2022 10:26:58 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zmiana na DVB-T2?

    A jaki to ma związek ze stacją? To nie "nadajnik" generuje hevc z
    feeda od stacji? Czy to już stacja musi przygotować gotowy feed w
    hevc? Jeśli to drugie to nie możliwie by poslat czy TVN się nie
    przygotował...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2022-05-28 12:06:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > A jaki to ma związek ze stacją? To nie "nadajnik" generuje hevc z feeda od
    > stacji? Czy to już stacja musi przygotować gotowy feed w hevc? Jeśli to
    > drugie to nie możliwie by poslat czy TVN się nie przygotował...

    Oczywiście przygotowały się. Nie przygotował się Zenek oraz inne osoby,
    których tunery nie obsługują DVB-T2. Jest też przy okazji afera, bo państwo
    zezwoliło swojej telewizji na nadawanie w starym standardzie "bo wojna".

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2022-05-28 12:48:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 May 2022 12:06:35 +0200, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Oczywiście przygotowały się. Nie przygotował się Zenek oraz inne
    > osoby,
    > których tunery nie obsługują DVB-T2. Jest też przy okazji afera, bo
    > państwo

    moment przecież wszędzie w mediach mówią, że Polsat i TVN nie ma u
    tych co mają już hevc, czyli jest brak feedu.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2022-05-28 13:30:31
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Marek <f...@f...com>
    w artykule <news:almarsoft.8720623348118289810@news.neostrada.p
    l> pisze:

    > moment przecież wszędzie w mediach mówią, że Polsat i TVN nie ma u tych
    > co mają już hevc, czyli jest brak feedu.

    Jeśli dobrze zrozumiałem, przełączenie na DVB-T2 oznaczać może dwie zmiany
    naraz:
    - zmiana standardu kodowania multipleksu;
    - zmiana kanału nadawania multipleksu.
    Ludzie mogą zatem nic nie odbierać, bo muszą wyszukać nowe kanały i
    ponownie zaprogramować telewizor tak, jakby go świeżo kupili. Dopiero
    kiedy to nie pomoże, powinni zgłaszać problem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 8. Data: 2022-05-28 13:41:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 28 maja 2022 o 12:06:50 UTC+2 Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> [...]
    > zezwoliło swojej telewizji na nadawanie w starym standardzie "bo wojna".

    Od samego początku zmiany na nowym dekoderze widzę na jednym z programów że jak widze
    i słyszę to mam dobrze.

  • 9. Data: 2022-05-28 13:51:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 28 maja 2022 o 13:30:42 UTC+2 Andrzej P. Wozniak napisał(a):
> [...]
    > ponownie zaprogramować telewizor tak, jakby go świeżo kupili. Dopiero
    > kiedy to nie pomoże, powinni zgłaszać problem.

    Taki niby mądry a głupek jesteś. Ze niby ludzie nie potrafią dostroić odbiornika.
    Pewno część sobie nie poradzi ale dla większości nie stanowi to żadnego problemu.
    Poza tym jeśli bym nie potrafił przestroić to nic bym nie miał. Bo jak wylaczyli
    stare to ekran się zrobił czarny. A teraz jest dwadzieścia kilka programów ale nie ma
    z jednego muxa czy jak to się u nich nazywa. Do tego nie ma żadnej informacji
    dlaczego. Bo może zmienili miejsce gdzie jest antena nadawcza albo może trzeba mieć
    w niektórych miejscach dwie anteny.

  • 10. Data: 2022-05-28 13:54:23
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 28.05.2022 o 13:30, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
    > ponownie zaprogramować telewizor tak, jakby go świeżo kupili. Dopiero
    > kiedy to nie pomoże, powinni zgłaszać problem.

    We Wrocławiu po zmianie część stacji dało się odbierać w nowym
    standardzie bez wyszukiwania. Ale większości nie było.

    P.P.