  • 11. Data: 2023-11-18 17:40:15
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 18 Nov 2023 17:29:19 +0100, Janusz

    > Macie ćwoki,

    Piszesz do kogoś konkretnie, czy znowu "ogólnie", ćwoku?

    > przecież lepiej kogoś obśmiewać niż samemu sprawdzić,
    > a tak wyszła wasza indolencja bo sankcje faktycznie są

    Są sankcję EU-RUS, a ty podajesz przykład
    skoku cen CHIŃSKICH opon, ćwoku!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2023-11-18 17:40:45
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 17:29, Janusz pisze:

    > Macie ćwoki, przecież lepiej kogoś obśmiewać niż samemu sprawdzić, a tak
    > wyszła wasza indolencja  bo sankcje faktycznie są

    Jakieś wyjaśnienie dlaczego podrożały tylko wybrane rozmiary?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2023-11-18 18:26:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.11.2023 o 17:22, Janusz pisze:

    > o syntetycznym z ropy nie słyszałeś?

    Nooo, tylko że na ropę z Rosji, to my i pół świata jest obrażone od
    prawie 2 lat, ale i tak zapasy uzupełniają USA, Wenezuela i szejki, to
    co się nagle wydarzyło?

  • 14. Data: 2023-11-18 19:24:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 17:40, RadosławF pisze:

    > Jakieś wyjaśnienie dlaczego podrożały tylko wybrane rozmiary?
    A co ja producent jestem? można podejrzewać że te które były drogie
    niewiele podrożały, a tanie więcej, moje podrożały ponad 100% a nie są
    chińskie.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2023-11-18 19:24:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.11.2023 o 12:09, Janusz pisze:
> [...]
    > Okazuje się że podobno (on tak twierdzi bo nigdzie o tym nie czytałem)
    > wprowadzili w międzyczasie embargo na kauczuk z Rosji stąd takie ceny :(

    letnie
    Michelin Pilot Sport 4 - 91 Y XL
    kwiecień 2019 - teraz
    834 - +ZR 829

    zimowe
    Pirelli SottoZero 3 - 91 XL
    listopad 2018 - teraz
    W 890 - V 1043

  • 16. Data: 2023-11-18 19:24:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 17:40, Myjk pisze:
    > Sat, 18 Nov 2023 17:29:19 +0100, Janusz

    > Piszesz do kogoś konkretnie, czy znowu "ogólnie", ćwoku?

    > Są sankcję EU-RUS, a ty podajesz przykład
    > skoku cen CHIŃSKICH opon, ćwoku!

    Sam jesteś ćwok, podałem typ moich opon które nie są chińskie, ćwoku.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2023-11-18 19:27:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 17:28, Lisciasty pisze:

    > No tak, nazywa się guma. A kauczuk to kauczuk :]
    Ale syntetyczny, okazuje się że europejskie zakłady korzystają z
    kauczuku z rosji sprowadzanego.
    Poza tym zapewne była to dobra okazja żeby podnieść ceny i się odkuć
    przez producentów w europie.

    --
    Janusz

  • 18. Data: 2023-11-18 19:28:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 17:32, Myjk pisze:
    > Sat, 18 Nov 2023 17:22:06 +0100, Janusz

    > Nic nie pisałem o kauczuku, tylko o twoim aburdalnym łykaniu newsów od
    Możesz spadać na drzewo, z gburami i chamami nie dyskutuję.

  • 19. Data: 2023-11-18 20:37:13
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 19:24, Janusz pisze:

    > A co ja producent jestem? można podejrzewać że te które były drogie
    > niewiele podrożały, a tanie więcej, moje podrożały ponad 100% a nie są
    > chińskie.

    Skoro lansujesz tak dziwaczną tezę wypadało by mieć coś na jej
    potwierdzenie, bo wyzywanie rozmówców od ćwoków twojej tezy
    nie potwierdza ani nie udowadnia.
    To że twoje podrożały nie oznacza że wszystkie inne też podrożały
    co już kilka osób zauważyło. Jak na razie wiadomo że podrożały
    R14 a R15 nie bardzo. Czyli teoria ze to wina restrykcji na wyroby
    z rosji idzie się ... (do kosza).

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2023-11-19 08:36:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 18 Nov 2023 19:24:56 +0100, Janusz

    > Sam jesteś ćwok,

    Ile jescze lat masz do zerówki?

    > podałem typ moich opon które nie są chińskie, ćwoku.

    Żadnego innego przykładu nie podałeś poza Triangle,
    które są CHIŃSKIE.

    --
    Pozdor
    Myjk