  • 1. Data: 2004-05-20 22:21:22
    Temat: Wirtualna Polska - pożegnanie ??
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Właśnie próbowałem wejść na WP i co widzę 404.. :/

    "Szukana przez Ciebie strona nie została znaleziona (błąd 404).

    Proszę sprawdzić podany adres. Jeśli masz problem ze znalezieniem
    pożądanej treści w Wirtualnej Polsce, zacznij od naszej strony głównej,
    możesz też skorzystać z naszej wyszukiwarki:"

    Czyżby należało zbierać na pogrzeb WP ??

    --
    "Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na
    przyjaciela, gdyby była mężczyzną." (Joseph Joubert)

  • 2. Data: 2004-05-20 22:25:46
    Temat: Re: Wirtualna Polska - pożegnanie ??
    Od: Sławomir Szczyrba <steev@.hot.pl>

    Everybody be cool, it's The Watcher!
    > Właśnie próbowałem wejść na WP i co widzę 404.. :/
    > "Szukana przez Ciebie strona nie została znaleziona (błąd 404).

    Siedzi w cache taka.
    Jak ją przełądowałem, to weszła już normalna...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Hej, Ty mnie nie naciskaj bo się w sobie zamknę! -- osioł

  • 3. Data: 2004-05-20 22:28:00
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Sławomir Szczyrba napisał:

    > Everybody be cool, it's The Watcher!

    > Siedzi w cache taka.
    > Jak ją przełądowałem, to weszła już normalna...

    U siebie też przeładowywałem... i cały czas było 404.
    Potem już weszła normalnie....

    --
    "Śmiech - to szczere królestwo człowieka." (Francois Rabelais)

  • 4. Data: 2004-05-20 22:28:28
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    The Watcher <W...@i...loop.dot.net> wrote:

    > Właśnie próbowałem wejść na WP i co widzę 404.. :/

    % wget --spider www.wp.pl
    Converted www.wp.pl to http://www.wp.pl
    --00:28:11-- http://www.wp.pl/
    => `index.html.1'
    Resolving www.wp.pl... done.
    Connecting to www.wp.pl[212.77.100.101]:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: unspecified [text/html]
    200 OK

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 5. Data: 2004-05-21 05:48:32
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

> [...]
    > Resolving www.wp.pl... done.
    > Connecting to www.wp.pl[212.77.100.101]:80... connected.
    > HTTP request sent, awaiting response... 200 OK

    ja cię kręcę, ale pokazałes !!!
    i to 9 linijek aby na koncu pokazac ze jest 200 OK ?

    no no.

    Marcin

  • 6. Data: 2004-05-21 05:51:31
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > ja cię kręcę, ale pokazałes !!!

    Tak żeby każdy mógł sprawdzić.

    > no no.

    Możesz rozwinąć?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Tak cię kocham, tak cię lubię, że za tobą kapcie gubię (C) Status GG

  • 7. Data: 2004-05-21 06:07:08
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Marcin Szczygielski wrote:
    > ja cię kręcę, ale pokazałes !!!
    > i to 9 linijek aby na koncu pokazac ze jest 200 OK ?
    >
    > no no.
    >
    > Marcin

    Napij się lepiej kawy, sam zacytowałeś 16 linijek
    by napisać "no no". -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 8. Data: 2004-05-21 13:12:42
    Od: "Markus Paluschek" <m...@t...syn>

    Wy chyba jestescie jebnieci z tym czepianiem sie o byle co. Jak czytam
    odpowiedzi pod niektorymi postami to mam dosc. Zwlaszcza gdy ktos marudzi o
    kilka linijek textu.

    no more comments

    Markus Paluschek

  • 9. Data: 2004-05-21 23:46:07
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Markus Paluschek <m...@t...syn> w artykule
    <news:c8kv73$kel$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Wy chyba jestescie jebnieci z tym czepianiem sie o byle co. Jak czytam
    > odpowiedzi pod niektorymi postami to mam dosc. Zwlaszcza gdy ktos
    > marudzi o kilka linijek textu.
    >
    > no more comments

    Tak uważasz? A może Windows Update samo skonfiguruje Ci OE, bo Ty masz
    dość?
    Polecam http://evil.pl/pip/OE.html

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)