  • 1. Data: 2004-05-21 09:44:02
    Temat: tpsa DSL 2Mbit ???????
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    tpsa DSL 2Mbit

    jakies informacje ktos ma ?

  • 2. Data: 2004-05-21 10:29:59
    Temat: Re: tpsa DSL 2Mbit ???????
    Od: "Michal Biegajlo" <j...@n...stronie.www>

    In news:iqjra0drrktjk98jvunuogoamgpcqk9iuq@4ax.com, *Kasek* typed:
    > tpsa DSL 2Mbit
    >
    > jakies informacje ktos ma ?

    Podobono bedzie jesienia.

    Poza tym, tematyka tej grupy sa problemy polskiego i swiatowego Internetu, a
    czy lacze bedzie, czy go nie bedzie, nie zalicza sie AFAIK do tej tematyki.
    Najbardziej zblizona grupa IMHO bedzie alt.pl.neostrada.
    --
    Pozdrawiam / Regards Michal Biegajlo

  • 3. Data: 2004-05-23 09:09:00
    Od: Puchacz <p...@p...onet.pl>

    Witam, Kasek w poprzedniej wiadomości napisałeś(aś):

    > tpsa DSL 2Mbit
    >
    > jakies informacje ktos ma ?

    Od montera, ze podobno trwaja juz testy.

    --
    [Rzeczywistość to fikcja...]
    Paweł "Puchacz" Purchalak

  • 4. Data: 2004-05-23 11:13:40
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia Sun, 23 May 2004 11:09:00 +0200, Puchacz <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Od montera, ze podobno trwaja juz testy.

    już ?? prawie 1,5 roku temu widziałem DSL-a 2Mbit w akcji

  • 5. Data: 2004-05-23 14:29:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 23 May 2004 13:13:40 +0200, "M." <m...@a...pl.nospam>
    wrote:

    >już ?? prawie 1,5 roku temu widziałem DSL-a 2Mbit w akcji

    pewnie sie zastanawiają bo by się okazało jeszcze że kupa
    łonabiprowajderów to weźmie....

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 6. Data: 2004-05-23 15:06:11
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    futszaK wrote:

    > pewnie sie zastanawiają bo by się okazało jeszcze że kupa
    > łonabiprowajderów to weźmie....

    a teraz malo takich ? z "agregatami" 4xiDSL 1Mbps ? ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 7. Data: 2004-05-23 17:02:54
    Od: "Julius C." <j...@w...pl>

    > a teraz malo takich ? z "agregatami" 4xiDSL 1Mbps ? ;-)

    Skoro idsl ma cenę dumpingową w stosunku do polpaka?
    ja się tam im nie dziwię, sam się zastanawiam nad łączem
    backupowym idsl.
    JC

  • 8. Data: 2004-05-23 18:33:07
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Julius C." <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro idsl ma cenę dumpingową w stosunku do polpaka?
    > ja się tam im nie dziwię, sam się zastanawiam nad łączem
    > backupowym idsl.
    > JC

    ADSL raczej, IDSL to łącze oparte o technologie ISDN
    z predkosciami nie wiecej jak 128kbps

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 9. Data: 2004-05-23 19:09:37
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > ADSL raczej, IDSL to łącze oparte o technologie ISDN
    > z predkosciami nie wiecej jak 128kbps
    Nie trodno sie sie domyslec, ze pod nazwa idsl Julius mial na mysli usluge
    internetdsl.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 10. Data: 2004-05-24 05:00:57
    Temat: Re: tpsa DSL 1Mbit ???????
    Od: "Julius C." <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com> napisał w
    wiadomości news:c8qsse$pm3$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    > Nie trudno sie sie domyslec, ze pod nazwa idsl Julius mial na mysli usluge
    > internetdsl.

    Oczywiście, może niepotrzebnie skróciłem....
    Chodziło mi o internetdsl. No i oczywiście o
    cenę dumpingową w stosunku do polpaka.
    Wykonałem pobieżne obliczenie:
    - polpak 1M/32k cir
    sumaryczna prędkość = up 1024 + down 1024 = 2048kb/s
    cena = 2182,58 brutto/mc
    cena 1kb/s = 1,06zł
    - internetdsl 1M
    sumaryczna prędkość = up 256 + down 1024 = 1280kb/s
    cena = 547,78 brutto/mc
    cena 1kb/s = 0,43zł
    Czyli intrenetdsl jest 2,46 raza tańszy od polpaka.
    Ciekawy jestem jak wygląda księgowa kalkulacja obu usług...
    Chyba, że jest to promocja (czyt. podpucha) i cena
    internetdsl ma się zbliżać do ceny polpaka.....
    No cóż.. zobaczymy.
    JC