  • 1. Data: 2010-10-13 20:52:00
    Temat: Witam się :)
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Witam grupowiczów :)

    Jako nowy przedstawiam się jak należy zanim zacznę zadawać pytania :).
    Co zresztą nie nastąpi od razu a raczej dopiero jak śnieg spadnie.
    Jakieś trzy tygodnie temu zostałem wreszcie posiadaczem własnego
    pojazdu. Chwalić się nie za bardzo jest czym, jako że to XTZ 750 rocznik
    91, czyli pełnoletni :D. No, ale ja się cieszę, a szczególnie dlatego że
    przez ten czas zdążyłem już porządnie o niego zadbać - i to własnymi
    siłami. (Zrobione: rozrząd (łańcuszek), napęd, płyny, filtry, łożyska w
    kołach włącznie z zabierakiem). Motor jest ciężki ale jeździłem sporo na
    takim samym kumpla więc wiedziałem co biorę. Był podwyższony więc
    dorobiłem dogbonsy o standardowej długości i nie sprawia mi żadnych
    problemów. Przy małych prędkościach bardzo pewnie się prowadzi w
    zakrętach. Plastiki oczywiście w stanie wskazującym na wiek ale to dla
    mnie mało ważne na razie, a w przyszłości zamierzam kompletnie go
    przemalować.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ 750 '91

  • 2. Data: 2010-10-13 21:02:25
    Temat: Re: Witam się :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-13 22:52, Wojtek Sobociński pisze:
    > Witam grupowiczów :)
    >
    > Jako nowy przedstawiam się jak należy zanim zacznę zadawać pytania :).

    Nie ma juz takich motorow nie-do-zaje... jak XTZ i takich ludzi w
    usenecie co sie witaja w pierwszym poscie.

    > Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

    nawzajem.

    KJ

  • 3. Data: 2010-10-13 22:37:01
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-13 23:02, KJ Siła Słów pisze:

    > Nie ma juz takich motorow nie-do-zaje... jak XTZ i takich ludzi w
    > usenecie co sie witaja w pierwszym poscie.

    Swiete slowa x2 :( Tym bardziej Wojtku milo Cie powitac :)

    > nawzajem.

    Przylaczam sie :) Rozgosc sie i nie zrazaj ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-13 22:42:56
    Od: Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 287 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > i takich ludzi w usenecie co sie witaja w pierwszym poscie.

    > Swiete slowa x2 :( Tym bardziej Wojtku milo Cie powitac :)

    khe khem...

    jeden jeszcze by się znalazł. :-))

    --
    Pablo
    e-mail: "From" i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2010-10-14 05:48:21
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-13 22:52, Wojtek Sobociński pisze:
    > Witam grupowiczów :)

    Siema,

    pisz, czytaj, pytaj i... nie zrażaj się trollami, bo wśród nich jest
    kilku normalnych na których można liczyć i czegoś się nauczyć... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 6. Data: 2010-10-14 19:00:21
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów :)
    > Wojtek Sobociński
    > XTZ 750 '91

    Siemka
    Czy jesteś Tym Wojtkiem co to go poznałem w serwisie rowerowym na
    Chomiczówce?

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 7. Data: 2010-10-15 18:11:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie zrażaj się trollami, bo wśród nich jest kilku normalnych na których
    > można liczyć i czegoś się nauczyć... ;)

    Dzięki.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-10-15 19:54:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Użytkownik
    "falco" nie zrażaj się trollami, bo wśród nich jest kilku normalnych na
    których
    można liczyć i czegoś się nauczyć... ;)

    zamienilbym "i" na "lub"

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-10-16 06:14:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zamienilbym "i" na "lub"

    Wyszłoby "DZlubĘKI". Dziwnie tak jakoś...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2010-10-16 19:48:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

> [...]

    > zakrętach. Plastiki oczywiście w stanie wskazującym na wiek ale to dla
    > mnie mało ważne na razie, a w przyszłości zamierzam kompletnie go

    Az zacytowalem calosc... normalnie nie ma juz takich czytaczy niusow...
    Milo przywitac na tej skamielinie. Badz i nie uciekaj.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl