  • 1. Data: 2010-10-12 17:23:07
    Temat: za 100 punktów do mechaników
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Na ssaniu działa, wolne obroty i po dodaniu gazu gaśnie. Wszelkie rzeczy w
    zakresie amatorskim sprawdzone, dysze składu mieszanki przedmuchane.
    Motocykl był składany z najmniejszych śrubek, przed rozłożeniem chodził jak
    należy.

  • 2. Data: 2010-10-12 17:37:58
    Temat: Re: za 100 punktów do mechaników
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    maverik pisze:
> [...]
    > w zakresie amatorskim sprawdzone, dysze składu mieszanki przedmuchane.
    > Motocykl był składany z najmniejszych śrubek, przed rozłożeniem chodził

    dokładnie takie objawy miałem jak mi zarosły dysze. na jesieni czyscilem
    gazniki od podstaw, poskladałem a na wiosne juz bez ssania nie chodził.
    Albo za mało paliwa albo za duzo powietrza czyli nieszczelny dolot

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-10-12 17:44:10
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > dokładnie takie objawy miałem jak mi zarosły dysze. na jesieni czyscilem
    > gazniki od podstaw, poskladałem a na wiosne juz bez ssania nie chodził.
    > Albo za mało paliwa albo za duzo powietrza czyli nieszczelny dolot

    Też tak podejrzewam, zaraz będzie mechanik, będziemy rozbierać gaźniki.

  • 4. Data: 2010-10-12 21:34:06
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał

    > Na ssaniu działa, wolne obroty i po dodaniu gazu gaśnie. Wszelkie rzeczy w
    > zakresie amatorskim sprawdzone, dysze składu mieszanki przedmuchane.

    Taki efekt wywołały u mnie wadliwe świece NGK..Były nowe więc rozebrałem
    niepotrzebnie pół motocykla zanim to odkrylem :/ Dokładnie to było tak,
    że silnik chodził rowno na ssaniu na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu
    zaczynal chodzić jak dwusuw lub nagle gasl...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2010-10-12 21:54:22
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakresie amatorskim sprawdzone, dysze składu mieszanki przedmuchane.
    > Motocykl był składany z najmniejszych śrubek, przed rozłożeniem chodził

    W gaźnikach zalęgły się wodorosty, zostało zarejstrować i zacząć sezon.

  • 6. Data: 2010-10-12 22:11:26
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał

    > W gaźnikach zalęgły się wodorosty, zostało zarejstrować i zacząć sezon.

    No kurna spiesz sie :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2010-10-13 01:20:29
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał

    > No kurna spiesz sie :)
    > Pozdr

    Szewc bez butów.. ale jeszcze tylko parę dni.
    pozdr.

  • 8. Data: 2010-10-13 08:02:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Paź, 03:20, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > Szewc bez butów.. ale jeszcze tylko parę dni.
    Pochwal się jak to wygląda :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200