  • 1. Data: 2014-09-08 18:15:44
    Temat: Witam sie , kope lat ;)
    Od: jarson78 <jarson78@_NOSPAM_wp.pl>

    Witać wszystkich ;)

    Stare precle może mnie pamiętają ;) na pierwszym zbigowisku byłem na MZ
    ETZ koloru niebieskiego z białą kanapą i dziwną kierownicą . Po zbigowisku
    MZ straciła geometrię, ja na szczęscie nie ;) trochę byłem przy grupie
    poznańskiej ale to juuuz daawno.
    Może będzie okazja odnowić znajomości ;)

    LwG !
    Jarson
    od 14 lat czarna krówka XJ 900F 89

  • 2. Data: 2014-09-11 02:05:27
    Temat: Re: Witam sie , kope lat ;)
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    jarson78 <jarson78@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >Jarson
    >od 14 lat czarna krówka XJ 900F 89

    Jarson, normalnie jak zywy;)
    :)))

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2014-09-14 22:23:26
    Od: jarson78 <jarson78@_NOSPAM_wp.pl>

    Jacot napisal

    > Jarson, normalnie jak zywy;)
    > :)))

    Żywy , nie inaczej ;) dzieciaki już powoli można odstawiać do dziadków to
    i może na imprezy preclowe ponownie się zacznie jeździć . Wspomnienia
    Zbigowisk , Trykowisk , Różanowisk ....

  • 4. Data: 2014-09-14 22:37:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-14 22:23, jarson78 pisze:
    > Jacot napisal

    > Żywy , nie inaczej ;) dzieciaki już powoli można odstawiać do dziadków
    > to i może na imprezy preclowe ponownie się zacznie jeździć .

    Eee ... jakie imprezy ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2014-09-15 23:19:24
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2014-09-14 22:37, Magic pisze:

    > Eee ... jakie imprezy ...

    No nie przesadzaj. Energia nas rozpiera, to trzeba niedlugo zaczac
    organizowac kluby seniora ;) Nie wiem tylko, czy nam ktos zechce 'plecy'
    zatwierdzic z taka przeszloscia ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 6. Data: 2014-09-16 20:09:12
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    ,Tomek Wozniakowski pisze:
    8<...
    > No nie przesadzaj. Energia nas rozpiera, to trzeba niedlugo zaczac
    > organizowac kluby seniora ;)
    ...>8

    IMO najpierw jakies przedszkole trzeba by zmontowac!
    Do klubu seniora za malo nas (chyba tylko Tango i ja?)
    No, przy odrobinie dobrej woli jeszcze Jacot? ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2014-09-17 23:56:33
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2014-09-16 20:09, Sir |Piernik pisze:>
    > IMO najpierw jakies przedszkole trzeba by zmontowac!

    Przez grzecznosc nie zaprzecze ;P

    > Do klubu seniora za malo nas (chyba tylko Tango i ja?)
    > No, przy odrobinie dobrej woli jeszcze Jacot? ;)

    No... Ty to na pewno, ale Ty, to jak sie precle zaczynaly, to juz byles
    piernik, ales sie od tamtej pory nie zestarzal - co najwyzej dojrzal ;)