  • 1. Data: 2014-09-07 21:25:33
    Temat: problem z kawą
    Od: daroZX9 <daro_1984.84@_NOSPAM_o2.pl>

    witam wszystkich.jestem tu nowy i chcialem spytac o porade.mam kawe zx9r z
    1998 roku.moj problem polega na tym ze kawa podczas jazdy nagle gasnie i
    nie chce zapalic.swiece ok,gazniki tylko przejzalem ale nie widac zadnego
    syfu.moto po przestanej nocy odpalilo i smigalo jakies 10 kilometrow
    poczym zgaslo i nie chce odpalic.rozrusznik kreci,aku naladowane,dodam tez
    ze ma chec załapać na rozgrzanym silniku ale tylko na ssaniu.od czego mam
    zaczac rozwiazywac problem?z góry dziekuje za porady:)

  • 2. Data: 2014-09-07 23:49:07
    Temat: Re: problem z herbatą
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-07 21:25, daroZX9 pisze:
    > witam wszystkich.jestem tu nowy i chcialem spytac o porade.

    A ja dla odmiany mam problem z herbatą.
    Kupiłem herbatę Liptona, która bierze udział w konkursie. Każda torebka
    może wygrać. Po zaparzeniu na torebce musi pojawić się napis z nagrodą.
    Wypiłem już ze 30 herbat i ciągle niczego nie wygrałem. To jakiś skandal
    jest!

    Co robić? Jak żyć?

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-09-08 12:53:19
    Temat: Re: problem z kawďż˝
    Od: p...@b...pl

    W dniu niedziela, 7 września 2014 21:25:33 UTC+2 użytkownik daroZX9 napisał:
> [...]
    >
    > ze ma chec za�apa� na rozgrzanym silniku ale tylko na ssaniu.od czego mam
    >
    > zaczac rozwiazywac problem?z g�ry dziekuje za porady:)

    Czyli zimny odpala ale jak zgaśnie rozgrzany to już nie chce?

    Wiem że zabrzmi dziwnie ale weź podmień akumulator i zobacz czy problem istnieje
    dalej.

    KJ

  • 4. Data: 2014-09-08 23:23:35
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    daroZX9 napisał:
    > kawa podczas jazdy nagle gasnie i nie chce zapalic
    > ma chec za�apa� na rozgrzanym silniku ale tylko na ssaniu.

    Jest jeszcze jedna możliwość...
    Jak już zgaśnie taki ciepły to otwórz wlew paliwa i wtedy spróbuj. Czasem
    potrafi się zatkać odpowietrzenie zbiornika i daje taki właśnie efekt.
    Jest też możliwość, że uszkodzony jest moduł zapłonowy / cewka, lub pompa
    paliwa (jak się rozgrzeje to przestaje pompować) jeśli w takową jest
    wyposażony ten sprzęt. Tu trzeba by głębszej diagnostyki.

    Powodzenia!
    --
    James

  • 5. Data: 2014-09-09 02:12:57
    Temat: Odp: problem z kawą
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "daroZX9" łoi łostro:

    > kawa podczas jazdy nagle gasnie

    Nic sie nie martw. Z moja hajką było podobnie. Nagle ni stąd ni zowąd
    zdychało. Było to bardzo frustrujące, bo na każdym prawie skrzyżowaniu zonk.
    Żaden mechaniker nie wiedział w czym rzecz, ale okazało się to w końcu wadą
    fabryczną, bo przy trzystu na ha coś sie psuło i odcinało obroty. Musisz po
    prostu wywalić moduł odcinający.

  • 6. Data: 2014-09-14 16:26:32
    Temat: Re: problem z kawą
    Od: Remi1410 <kojot141039@_NOSPAM_wp.pl>

    Remi1410

    witam wszystkich.jestem tu nowy i chcialem spytac o radę mam Kawasaki gpz
    500s
    pewnego razu jak jechałem moto zaczoł przerywać nastepnego dnia wymieniłem
    świece
    i dalej to samo jak jest zimny pali jak się za gźeje przerywa i gaśnie
    Proszę o pomoc

  • 7. Data: 2014-09-14 16:38:09
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Remi1410" wyrasta na nową gwiazdę:

    > jak się za gźeje

    No to jest bez wątpienia pierwsze miejsce w rankingu sikaczowej erystyki ;-)
    Do tej pory dzierżył je ten koleś od "hondy panteon osiągi polepsz", ale te
    "za gźeje" wchodzą przebojem na pudło.

  • 8. Data: 2014-09-14 22:13:07
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.09.2014 16:38, Johnny pisze:
> [...]
    > ;-) Do tej pory dzierżył je ten koleś od "hondy panteon osiągi polepsz",
    > ale te "za gźeje" wchodzą przebojem na pudło.

    Ty... ale to jest jakiś relikt spod Grunwaldu (z adresu wynika) to i
    staropolskim jedzie. Się tak nie śmiej tylko szacun miej, że się z konia
    przesiadł po tylu latach

    --
    Arni