  • 1. Data: 2009-01-20 21:47:49
    Temat: Wkładki/łączniki do profili aluminiowych
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Witam,
    czy ktoś z was może poratować namiarami na firmę (najchętniej
    producenta) która ma w ofercie wkładki z tworzywa do łączenia
    profili zamkniętych? Znam Moss Plastics, Skiffy ale cena za
    duperelkę z tworzywa zabija a wierzyć mi się nie chce że nikt z
    polskich producentów nie robi takich rzeczy. Ryje w internecie od
    jakiegoś czasu bez wiekszych rezultatów niestety.
    Chodzi mi o coś w tym stylu:
    http://eterstar.pl/pub/laczniki_moss.jpg a idealnie by było gdyby
    udało się znaleźć łączniki nastawne jak te:
    http://eterstar.pl/pub/laczniki_moss_nastaw.jpg. Wszelkie
    podpowiedzi mile widziane

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 2. Data: 2009-01-21 07:33:10
    Temat: Re: Wkładki/łączniki do profili aluminiowych
    Od: Maciej Szymanski <m...@n...spam.here.asor.com.pl>

    morghul wrote:
> [...]
    > producenta) która ma w ofercie wkładki z tworzywa do łączenia profili
    > zamkniętych? Znam Moss Plastics, Skiffy ale cena za duperelkę z tworzywa

    http://www.ideal.net.pl/

    http://www.profmetkol.pl/

    http://www.metkol.pl/

    W dwóch ostatnich kupowałem, pierwsza jest producentem.

    Maciek