  • 1. Data: 2012-02-20 13:57:20
    Temat: Wkodowanie dodatkowego pilota Citroen C3
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Witam,
    Kupiłem auto ( z salonu) i mam 2 kluczyki i jeden pilot a chciałbym mieć 2
    piloty Czytam sobie różne forum i jedni piszą że da się łatwo zaprogramować
    (poprzez włożenie kluczyka do stacyjki i trzymanie przycisku przez 10 s) a
    inni że się nie da. Chciałbym kupić używany pilot i zaprogramować do mojego
    auta. Żeby było jasne to nie potrzebuję kodowac kluczyka a tylko pilot. Auto
    to Citroen C3 2011.

  • 2. Data: 2012-02-21 08:24:55
    Temat: Re: Wkodowanie dodatkowego pilota Citroen C3
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaprogramować do mojego auta. Żeby było jasne to nie potrzebuję kodowac
    > kluczyka a tylko pilot. Auto to Citroen C3 2011.
    nie wiem jak jest w tak nowych samochodach
    ale w starczych o 10 lat citroenach
    "wystarczyło" mieć Lexię (czyli soft+interfejs serwisowy)
    oraz kod serwisowy
    najdroższe z tego było pozyskanie kodu
    skoro masz samochód salonowy to pewnie kartę z kodem posiadasz
    wiec kluczyk wkoduje ci każdy posiadacz Lexii.

  • 3. Data: 2012-02-21 10:39:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-20 13:57, Agent pisze:
> [...]
    > pilot i zaprogramować do mojego auta. Żeby było jasne to nie potrzebuję
    > kodowac kluczyka a tylko pilot. Auto to Citroen C3 2011.

    w instrukcji alarmu powiniens miec opisane w punktach:
    - wlaczanie wylaczanie alarmu za pomoca kodu (kod migowy + operacje
    kluczykiem w stacyjnce - do tej operacji musisz znac kod swojego alarmu
    - dolaczany na osobnym pasku wraz z kluczami)
    oraz
    - jak zsynchronizowac pilota z alarmem

    --
    pozdr