  • 1. Data: 2010-03-30 13:27:54
    Temat: "Wkrótce zaleją nas reklamy"
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    "Przygotowywana nowelizacja ma przede wszystkim zliberalizować zasady
    emisji reklam. Miałyby się one ukazywać częściej, poza tym dopuszczalne
    byłoby przerywanie reklamami audycji informacyjnych (z wyłączeniem
    serwisów informacyjnych), a także krótszych niż 30 minut audycji
    publicystycznych, dokumentalnych i religijnych (z wyłączeniem transmisji
    uroczystości religijnych).
    Minimalna przerwa między blokami reklamowymi zostałaby skrócona z
    minimum 20 do 10 minut. Częściej niż dotąd można byłoby przerywać
    reklamą filmy fabularne i telewizyjne (z wyłączeniem serii i seriali
    oraz filmów dokumentalnych). Liberalizując przepisy reklamowe Komisja
    Europejska argumentowała, że rynek reklamy telewizyjnej słabnie, a coraz
    większa część reklamowych budżetów odpływa do internetu. Więcej reklam w
    telewizji ma być więc ceną za dostęp do atrakcyjnych treści w
    bezpłatnych programach telewizyjnych."

    odlewać się czy zaparzać herbatkę co dziesięć minut? Trochę często :-)

    http://www.tvn24.pl/-1,1650049,0,1,wkrotce-zaleja-na
    s-reklamy,wiadomosc.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-03-30 13:56:04
    Temat: Re: "Wkrótce zaleją nas reklamy"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *BoDro* napisał(-a):

    [...]
    > odlewać się czy zaparzać herbatkę co dziesięć minut? Trochę często :-)
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1650049,0,1,wkrotce-zaleja-na
    s-reklamy,wiadomosc.html

    Już dawno napisałem, że emisja zasadniczego programu jest zbędnym, ale
    koniecznym (paradoks) dodatkiem do reklam. Ja to jestem swoistym psem
    Pawłowa. Jak zaczyna się reklama, to odruchowo przełączam na coś innego i
    wszyscy z tego gówno mają :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-03-30 14:28:26
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
> [...]
    > koniecznym (paradoks) dodatkiem do reklam. Ja to jestem swoistym psem
    > Pawłowa. Jak zaczyna się reklama, to odruchowo przełączam na coś innego i

    Tak ci sie tylko wydaje, jesteś niewolnikiem tych reklam, pierzesz w
    vizirze, myjesz zlew Cifem, masz telefon w jednej z sieci które sie
    reklamują w tv, mam rację ? A nawet jeśli ty tych produktów nie kupisz to
    supermarkety kupią ich masę bo klienci na samą myśl o proszku myślą : vizir
    .

    --
    Radek

  • 4. Data: 2010-03-30 14:43:12
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    BoDro wrote:

    [ciach]

    > odlewać się czy zaparzać herbatkę co dziesięć minut? Trochę często :-)

    http://www.tvn24.pl/-1,1650049,0,1,wkrotce-zaleja-na
    s-reklamy,wiadomosc.html

    A może nagrywarka lub TV z timeschift. Ja ostatnio polsat to tylko przez
    nagrywarkę i tak z 40 minut po początku filmu, a jak lecą reklamy to x16 i
    do następnego kawałka.

    pozdrawiam MArek

  • 5. Data: 2010-03-30 14:56:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *shat* napisał(-a):

    > Tak ci sie tylko wydaje, jesteś niewolnikiem tych reklam, pierzesz w
    > vizirze, myjesz zlew Cifem, masz telefon w jednej z sieci które sie
    > reklamują w tv, mam rację ?

    Nie masz racji. Kupuję produkty, które są mi potrzebne, bez względu na to
    czy się reklamują, czy nie. A molestowanie mnie reklamami ze względu na moją
    przekorną naturę przynosi efekt odwrotny do zamierzonego :P

  • 6. Data: 2010-03-30 15:31:20
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    shat wrote:

    [ciach]

    > Tak ci sie tylko wydaje, jesteś niewolnikiem tych reklam, pierzesz w
    > vizirze, myjesz zlew Cifem, masz telefon w jednej z sieci które sie
    > reklamują w tv, mam rację ?

    No w sumie można tak powiedzieć. Ale tylko dlatego że wszyscy się reklamują.
    Ostatnio widzałem reklamę praktycznie wszystkich sieci: Play,Era,Plusgsm
    oraz Orange, jeszcze kiedyś mobilkinga. Poza tym ze stacjonarnych to Netii
    i TP SA. I nie zaprzeczę w jednej z tych sieci mam telefon. Ale raczej na
    wybór nie wpłyneła reklama.

    pozdrawim MArek

  • 7. Data: 2010-03-30 18:28:03
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    shat pisze:
    [...]
    > masz telefon w jednej z sieci które sie
    > reklamują w tv, mam rację ?

    Jak mógłbym mieć telefon w sieci, która się nie reklamuje? Przecież nie
    ma takich...

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 8. Data: 2010-03-30 21:30:43
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Mar 2010 16:43:12 +0200, ToTylkoJa
    <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote:

    >A może nagrywarka lub TV z timeschift. Ja ostatnio polsat to tylko przez
    >nagrywarkę i tak z 40 minut po początku filmu, a jak lecą reklamy to x16 i
    >do następnego kawałka.

    pod warunkiem, ze nagrywanie jest poza boxem operatora, a coraz
    czesciej jest tak, ze masz sygnal cyfrowy, box od operatora i
    wbudowany dysk (kablowka, satelity) i jak nie masz wyboru sprzetu, to
    operator jest wstanie zablokowac tobie: mozliwosci nagrania lub
    przewijania reklam - przewijanie dziala w trakcie filmu ale jak trafi
    na reklam....play i ogladanie reklam. W cyfrowej telewizj technicznie
    mozliwe, ale poki co jeszcze, JESZCZE z tego nie korzystaja.

    Wiec cieszmy sie analogowa telewizja poki mozemy, a potem to juz tylko
    reklamy.........

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-03-31 05:31:33
    Temat: Re: "Wkrótce zalejš nas reklamy"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > na reklam....play i ogladanie reklam. W cyfrowej telewizj technicznie
    > mozliwe, ale poki co jeszcze, JESZCZE z tego nie korzystaja.

    możliwe pewnie jest, ale jak tak zrobią to przyjdzie czas zrezygnować.
    jak na razie wciskam pauze i idę robić kolację, długą kolację....
    potem można oglądać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-03-31 10:58:39
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote in message
> [...]

    > i TP SA. I nie zaprzeczę w jednej z tych sieci mam telefon. Ale raczej na

    Wpłynęła, bo znasz wyraz "Era" albo "Plus" , a chodzi właśnie o ugruntowanie
    tych nazw w Twojej świadomości, mBank też ma swoja sieć, Biedronka też,
    carrefour, a oni się nie reklamują więc nie wiesz nawet że maja swoje
    (virtualne) sieci. Problem pogłębia fakt że te reklamy wbijają się w umysły
    dzieci, które są podatne na wpływ reklamodawców i w ten prosty sposób
    stajemy sie niewolnikami od najmłodszych lat.

    --
    Radek