  • 1. Data: 2023-10-17 08:36:54
    Temat: Włącznik na kabel... inny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Pewnie nie ma, ale zapytam.
    Włącznik na kabel sieciowy, astabilny, NC.
    Ma służyć jako hard reset do TV. U znajomych jest TV z Androidem i bywa,
    że się coś dzieje, nie widziałem tego zjawiska. Ponoć wyświetla się w
    losowych momentach napis ANDROID z jakąś animacją i nic się nie dzieje.
    Pewnie na tyle rzadko, że ja bym się tym nie przejmował, albo doszedłbym
    do przyczyny. Aktualizacja to chyba nie jest, bo w takim stanie jest
    dopóki się go nie wyłączy z sieci.

    Nie ma dojścia do gniazda. Dlatego chcę za TV na kablu założyć
    wyłącznik, idealny byłby astabilny.
    Teraz wyłączają prąd w całym mieszkaniu. :)

    Robert

  • 2. Data: 2023-10-17 09:53:14
    Temat: Re: Włącznik na kabel... inny
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie ma dojścia do gniazda. Dlatego chcę za TV na kablu założyć
    > wyłącznik, idealny byłby astabilny.
    > Teraz wyłączają prąd w całym mieszkaniu. :)
    Gniazdko WiFi TUYA kup i wtedy z smartfona da się zresetować :)
    Ewentualnie kup włącznik lampkowy na kabel...

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2023-10-17 11:51:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 08:36:54 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > dopóki się go nie wyłączy z sieci.
    >
    > Nie ma dojścia do gniazda. Dlatego chcę za TV na kablu założyć

    A moze jednak zwykly? Duzy wybór, a NC na kabel ... chyba nie
    istnieje.

    > Teraz wyłączają prąd w całym mieszkaniu. :)

    TV nie ma przycisku?
    Bezpiecznik pewnie jest od mniejszej grupy gniazdek.

    Mozna by jeszcze jakies gniazdko na pilota, ale jak rozumiem problem
    montażowy duży ... a pilot sie zgubi.

    A moze problem wlasnie w jakims chwilowym zaniku/spadku napięcia,
    i UPS pomoże ?

    J.

  • 4. Data: 2023-10-17 12:02:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 11:51, J.F pisze:

    > A moze jednak zwykly? Duzy wybór, a NC na kabel ... chyba nie
    > istnieje.

    I chyba taki założę, bo w instrukcji coś piszą, aby wyłączyć na 2 min.

    > TV nie ma przycisku?

    Nie, myślałem,ze może ma gdzieś reset, ale w instrukcji nic nie napisali.

    > Bezpiecznik pewnie jest od mniejszej grupy gniazdek.

    Możliwe, ale i tak piekarnik trzeba ustawiać.

    > Mozna by jeszcze jakies gniazdko na pilota, ale jak rozumiem problem
    > montażowy duży ... a pilot sie zgubi.

    To byłby przerost formy nad treścią. ;)

    > A moze problem wlasnie w jakims chwilowym zaniku/spadku napięcia,
    > i UPS pomoże ?

    Kupiłem im ten TV kilka lat temu. Zadowoleni, ale... jak mówią tamten
    się nie zawieszał, i nie miał pikselozy. Bo to sporadycznie się zdarza.
    Ale ja nie winię tu TV, tylko dostawcę sygnału po kablu. Może sam kabel
    czy rozgałęźnik, bo są dwa TV w mieszkaniu.

    Robert

  • 5. Data: 2023-10-17 13:36:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 12:02:28 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > I chyba taki założę, bo w instrukcji coś piszą, aby wyłączyć na 2 min.

    > Nie, myślałem,ze może ma gdzieś reset, ale w instrukcji nic nie napisali.

    A co to za model?

    > Możliwe, ale i tak piekarnik trzeba ustawiać.

    No chyba ze na innym obwodzie ...

> [...]
    > Ale ja nie winię tu TV, tylko dostawcę sygnału po kablu. Może sam kabel
    > czy rozgałęźnik, bo są dwa TV w mieszkaniu.

    Pikseloza zazwyczaj jest skutkiem słabego sygnału, ale z kabla nie
    powinien być słaby.

    J.

  • 6. Data: 2023-10-17 18:49:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.10.2023 o 13:36, J.F pisze:

    > Pikseloza zazwyczaj jest skutkiem słabego sygnału, ale z kabla nie
    > powinien być słaby.

    Może być zakłócenie.

  • 7. Data: 2023-10-17 18:56:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 18:49, io pisze:

    > Może być zakłócenie.

    Ale jak to stwierdzić? Był technik z miernikiem i było ok.
    Powinien to być rejestrator zostawimy na tydzień. ;)

    Chciałem ich namówić na światłowód. Ale chyba nie można w dekoderze
    zmieniać kolejności programów (INEA).

    Robert

  • 8. Data: 2023-10-17 19:04:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A co to za model?

    Podałem w pierwszej wiadomości.

    https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals
    /4748/01ad01a34da465dd02516a1a70b68171/47486991M.pdf

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-17 19:40:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 19:04:06 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Podałem w pierwszej wiadomości.
    >
    > https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals
    /4748/01ad01a34da465dd02516a1a70b68171/47486991M.pdf

    strona 5 i np 157, pozycja 7. Czy to nie jest reczne sterowanie?

    Z tyłu, po prawej stronie na dole, a od ekranu patrzac to po lewej.

    a ten ma po drugiej stronie
    https://www.youtube.com/watch?v=YA-lv8lM5Nk
    https://www.youtube.com/watch?v=RP025ur0uNU
    https://www.youtube.com/watch?v=L4hAEDhE25Q

    resetu raczej nie polecam, ale wyłaczyc sie chyba da.

    Swoją drogą, tego Androida to chyba powinno się dać wyłączyc z pilota,
    bo to jakis dodatek ...

    J.

  • 10. Data: 2023-10-17 20:44:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 19:40, J.F pisze:

    /4748/01ad01a34da465dd02516a1a70b68171/47486991M.pdf

    > strona 5 i np 157, pozycja 7. Czy to nie jest reczne sterowanie?
    >
    > Z tyłu, po prawej stronie na dole, a od ekranu patrzac to po lewej.

    To niby ten model. Nawet ze zdjętymi niektórymi klapkami, bo ma ich tam
    z tyłu kilka. Ale nie widzę tych przycisków. Bedę tam osobiście, to zobaczę.
    https://a.allegroimg.com/original/1e89f8/4b97ba214a0
    7b1536a96154ce02e

> [...]
    >
    > resetu raczej nie polecam, ale wyłaczyc sie chyba da.
    >
    > Swoją drogą, tego Androida to chyba powinno się dać wyłączyc z pilota,

    Nie wiem co tam się dzieje, możliwe, że coś nacisną na pilocie, ale wątpię.

    Robert