  • 1. Data: 2024-03-28 09:54:50
    Temat: Wnuczek z Wehrmachtu idzie na rympal.
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ciekawe, od kogo dostał papiery?
    No bo chyba nie od Bidena, a żydzi chwilowo zajęci u siebie?
    Tak swoją drogą stara czekistowska zasada "dajcie mi adres, a pod nieobecność
    gospodarza i z zalepionymi kamerami znajdziemy
    wszystko" jak widać działa.
    Generalnie od 13 grudnia mamy faszyzm.
    Pytanie, czy społeczeństwo zdąży zareagować zanim po wzięciu sąsiada wezmą i Ciebie?
    Swoją drogą oglądajcie programy gastroenterologiczne: jak odsunięcie od koryta na 8
    lat wpłynęło na ciało i psychikę.
    Zupełnie jak głód alkoholowo - narkotykowy.
    Zupełnie przy okazji: skoro wnuczek z Wehrmachtu zamordował już tylu delfinów, to po
    co następni chcą jeszcze z nim współpracować?
    Czy STS ogłosił już betklicki kto następny?

  • 2. Data: 2024-03-28 10:43:26
    Temat: Re: Wnuczek z Wehrmachtu idzie na rympal.
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 09:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak swoją drogą stara czekistowska zasada "dajcie mi adres,
    Nieodmiennie głupiś. Policja działa - źle. Policja nie działa - źle.

  • 3. Data: 2024-03-28 11:13:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Mar 2024 09:54:50 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ciekawe, od kogo dostał papiery?
    > No bo chyba nie od Bidena, a żydzi chwilowo zajęci u siebie?

    A o co chodzi? Przeszukanie u Ziobro?

    > Tak swoją drogą stara czekistowska zasada "dajcie mi adres, a pod nieobecność
    gospodarza i z zalepionymi kamerami znajdziemy
    > wszystko" jak widać działa.

    Tylko nie wiadomo, czy cos znaleziono.
    Jedną teczkę, w innej sprawie.

    > Generalnie od 13 grudnia mamy faszyzm.

    No, a wczesniej to była demokracja pełną gębą ..

    > Pytanie, czy społeczeństwo zdąży zareagować zanim po wzięciu sąsiada wezmą i
    Ciebie?

    A z drugiej strony - po doniesieniach prasowych o niektórych wydatkach
    z Funduszu Sprawiedliwości - to Ziobo zasługuje na śledztwo
    i solidne zarzuty. I może na TS, a może na sprawę karną.

    Czego sie spodziewali u niego w domu znależć, i na ile zasadne było to
    przeszukanie, to osobna sprawa.

    Co znaleźli, co zabrali, kiedy oddadzą - to jeszcze inna sprawa,
    i dotyczy każdego.

    > Swoją drogą oglądajcie programy gastroenterologiczne: jak odsunięcie od koryta na 8
    lat wpłynęło na ciało i psychikę.

    A w drugą stronę? Jak odsunięcie od koryta po 8 latach wpływa na
    resztę?

    No ale o co choodzi - przecież to PiS zaczęło.
    Pamiętasz takie akcje po poprzedniej zmianie włądzy?
    Nie było? Może nie było powodu ?

    > Zupełnie jak głód alkoholowo - narkotykowy.
    > Zupełnie przy okazji: skoro wnuczek z Wehrmachtu

    Nie masz zrozumienia dla historii. wcale.

    Ale teraz, to by chyba trzeba Bodnarowi sprawdzic rodzinę :-)

    >zamordował już tylu delfinów, to po co następni chcą jeszcze z nim współpracować?

    Ale których współpracująchy "zamordował" ?
    Rokita chyba jeden ...

    > Czy STS ogłosił już betklicki kto następny?

    Chyba jest od tego daleki, ale możesz założyc firmę i przyjmować
    zakłady :-)

    Pare spraw czeka na wyjasnienie, chocby te respiratory,
    Obajtek itp.
    Ciekawe o ilu sprawach nie wiemy.

    J.

  • 4. Data: 2024-03-28 12:17:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Mar 2024 11:13:55 +0100, J.F napisał(a):

    > A o co chodzi?

    Wyją, bo myśleli, że będą bezkarnie kraść do końca życia, a tymczasem tak
    wkurzyli ludzi, że na wybory poszli nawet ci, którym polityka generalnie
    powiewa.
    Wprawdzie myśleli, że skutecznie zabetonowali wymiar sprawiedliwości, ale
    misiewiczom wyszło jak zawsze i teraz palą im się dupy, bo w tej ferajnie
    chyba nie ma nikogo, kto nie kradł albo nie przekraczał uprawnień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 5. Data: 2024-03-28 13:56:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > Tak swoją drogą stara czekistowska zasada "dajcie mi adres, a pod
    > nieobecność gospodarza i z zalepionymi kamerami znajdziemy wszystko" jak

    Przecież przeszukanie u podejrzanych o przestępstwa to normalna procedura.

    > Generalnie od 13 grudnia mamy faszyzm.

    Oczywiście... bo za waszych czasów tak nie robili.
    Zawsze wcześniej dzwonili i umawiali się na spotkanie.

    > Pytanie, czy społeczeństwo zdąży zareagować zanim po wzięciu sąsiada
    > wezmą i Ciebie?

    No i zdążyło.
    Przecież znasz wynik wyborów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2024-03-28 16:58:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Mar 2024 13:56:39 +0100, Kviat wrote:

    > Przecież przeszukanie u podejrzanych o przestępstwa to normalna procedura.

    Ale mówimy o posłach, i się chyba robi mniej normalnie.

    Coś tam jeszcze jaskółki ćwierkają, ze zarzuty postawili posłom
    ... nie wiem czy tak można i w jakim trybie.
    Zatrzymanie i doprowadzenie do prokuratury?
    doręczenie postanowienia?

    > Oczywiście... bo za waszych czasów tak nie robili.
    > Zawsze wcześniej dzwonili i umawiali się na spotkanie.

    Na podnosniku przez okno ... ale nie, nie wchodzi, nie przeszukiwali
    :-)

    > No i zdążyło.
    > Przecież znasz wynik wyborów.

    Tak jest.

    Ale czy o to poszło?
    PiS posłów opozycji się IMHO mało czepiał, a jak sie czepiał,
    to wyborcom PiSu się chyba podobało :-)

    Mamy przypadek marszałka Grodzkiego, gdzie, o ile dobrze pamietam,
    jakoś strasznie długo nie mógł złożyć wniosku o cofnięcie immunitetu
    ... prawidłowego wniosku :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-03-30 11:45:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Płażyński, Olechowski, Piskorski, taka minister profesor z Lublina (zmarła),
    Schetyna, itp. itd.

    -----

  • 8. Data: 2024-03-30 11:46:51
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Twoją ukochaną postkomunę i tak P0 wydyma, już zaczęli.

    -----

  • 9. Data: 2024-03-30 11:50:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A kto jest podejrzanym i jakie ma postawione zarzuty?

    -----

  • 10. Data: 2024-03-30 11:55:09
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Człowieku, rozumuj inaczej: jedziesz rowerem i policja Ciebie zatrzymuje i
    przeszukuje Ci plecak, bo twierdzi że jesteś
    przewoźnikiem.
    Znajome?
    PYTANIE:
    Czy włamali się do domu podejrzanego o przetrzymywanie oryginałów akt?

    ODPOWIEDŹ:
    No jasne, szukają papierów na Tuska.

    I wszystko jasne.
    Poczytaj podobne historie lat 2008-2016.
    Próby odbierania laptopów dziennikarzom i wiele podobnych historii.
    To nie PiS wymyślił, lecz..... ta dam..... Tusk.

    -----