    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wnuczek z Wehrmachtu idzie na rympal.
    Date: Thu, 28 Mar 2024 11:13:55 +0100

    On Thu, 28 Mar 2024 09:54:50 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ciekawe, od kogo dostał papiery?
    > No bo chyba nie od Bidena, a żydzi chwilowo zajęci u siebie?

    A o co chodzi? Przeszukanie u Ziobro?

    > Tak swoją drogą stara czekistowska zasada "dajcie mi adres, a pod nieobecność
    gospodarza i z zalepionymi kamerami znajdziemy
    > wszystko" jak widać działa.

    Tylko nie wiadomo, czy cos znaleziono.
    Jedną teczkę, w innej sprawie.

    > Generalnie od 13 grudnia mamy faszyzm.

    No, a wczesniej to była demokracja pełną gębą ..

    > Pytanie, czy społeczeństwo zdąży zareagować zanim po wzięciu sąsiada wezmą i
    Ciebie?

    A z drugiej strony - po doniesieniach prasowych o niektórych wydatkach
    z Funduszu Sprawiedliwości - to Ziobo zasługuje na śledztwo
    i solidne zarzuty. I może na TS, a może na sprawę karną.

    Czego sie spodziewali u niego w domu znależć, i na ile zasadne było to
    przeszukanie, to osobna sprawa.

    Co znaleźli, co zabrali, kiedy oddadzą - to jeszcze inna sprawa,
    i dotyczy każdego.

    > Swoją drogą oglądajcie programy gastroenterologiczne: jak odsunięcie od koryta na 8
    lat wpłynęło na ciało i psychikę.

    A w drugą stronę? Jak odsunięcie od koryta po 8 latach wpływa na
    resztę?

    No ale o co choodzi - przecież to PiS zaczęło.
    Pamiętasz takie akcje po poprzedniej zmianie włądzy?
    Nie było? Może nie było powodu ?

    > Zupełnie jak głód alkoholowo - narkotykowy.
    > Zupełnie przy okazji: skoro wnuczek z Wehrmachtu

    Nie masz zrozumienia dla historii. wcale.

    Ale teraz, to by chyba trzeba Bodnarowi sprawdzic rodzinę :-)

    >zamordował już tylu delfinów, to po co następni chcą jeszcze z nim współpracować?

    Ale których współpracująchy "zamordował" ?
    Rokita chyba jeden ...

    > Czy STS ogłosił już betklicki kto następny?

    Chyba jest od tego daleki, ale możesz założyc firmę i przyjmować
    zakłady :-)

    Pare spraw czeka na wyjasnienie, chocby te respiratory,
    Obajtek itp.
    Ciekawe o ilu sprawach nie wiemy.

    J.