  • 81. Data: 2017-11-30 11:30:47
    Temat: Re: Woltomierz do gniazdka zapalniczki
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 11:19, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 29 Nov 2017 22:29:40 +0100, w
    > <5a1f26c2$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>

    > Ja wyczuwam każdej zimy, że do jesieni dojeżdżę na nim, ale na następną zimę
    > będę potrzebował nowy.

    Jeśli o takie czucie chodzi, to ja jeszcze nie miałem okazji.
    Na razie w samochodach długo przeze mnie eksploatowanych, to
    raz wymieniłem wcześniej, bo słabość akumulatora objawiała się
    kłopotami z odpalaniem ciepłego silnika (a zimny startował bez problemu)
    a raz padł bez żadnych oznak - po prostu nie zakręcił rano i tyle.
    Pewnie padła jakaś cela, bo po ładowaniu w trasie 400km odpalał,
    a nazajutrz rano już nie.
    Pomijam auta mało niejeżdżone, w których każde uruchomienie mówi, że jest
    jednym z ostatnich.