  • 1. Data: 2012-11-27 18:33:39
    Temat: Wpisy w książce serwisowej
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam,

    Docelowo i tak zapytam w ASO, ale wpierwy zapytam p.m.s może ktoś już to
    przerabiał.
    Otóż jest autko z 2008 roku,przebieg 24.000 km i z całej historii
    wynika, że jest to autentyczny przebieg ( kupno z tzw. pewnej ręki), z
    tym że w książce nie ma żadnych wpisów. Teoretycznie powinien być co
    najmniej jeden tj. "po dwóch latach" a w zasadzie dwa( bo już cztery
    lata minęło). Ale nie ma nic. Dziadek stwierdził że skoro gwarancja już
    wyszła to on sam sobie wymieni co trzeba :).
    Chcę nabyć to auto droga kupna i najchętniej chciałabym "kontynuować"
    historie w ASO, bo zakładane przebiegi też będą niskie. Czy ASO wbije
    moje przeglądy w książkę serwisową? Czy skoro jest luka, to pozostaje
    tylko faktura. Czy na fakturze jest podawany przebieg?
    Autko to PEUGEOT 207.

    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 2. Data: 2012-11-27 19:48:36
    Temat: Re: Wpisy w książce serwisowej
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-27 18:33, Marcin Jan pisze:
> [...]
    > moje przeglądy w książkę serwisową? Czy skoro jest luka, to pozostaje
    > tylko faktura. Czy na fakturze jest podawany przebieg?

    nie wbije i wbic nie powinno - bo przegladow w tym ASO nie bylo.

    Kup sobie na alledrogo wypelniona ksiazke ;)

    Zrób przeglad teraz - bedziesz mial wpis i potem kontynuuj - jesli Ci na
    tym zalezy (np do dalszej odsprzedazy).

    Jesli bylo robione w ASO, to na fakturze jest przebieg (przynajmniej u
    mnie - cytryna - wiec standardy do peugeota powinny byc zblizone).

  • 3. Data: 2012-11-27 20:04:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-27 19:48, AL pisze:

> [...]
    >
    > Jesli bylo robione w ASO, to na fakturze jest przebieg (przynajmniej u
    > mnie - cytryna - wiec standardy do peugeota powinny byc zblizone).

    ok, nie chodzi mi o wsteczne wbicie pieczątki tylko że po zakupie pojadę
    do nich na serwis, więc od tego momentu chciałbym kontynuować.
    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2012-11-27 20:06:31
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-27 20:04, Marcin Jan pisze:

    > ok, nie chodzi mi o wsteczne wbicie pieczątki tylko że po zakupie pojadę
    > do nich na serwis, więc od tego momentu chciałbym kontynuować.
    > pozdrawiam
    > marcin

    nie bedzie zadnego problemu

  • 5. Data: 2012-11-27 20:32:59
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ok, nie chodzi mi o wsteczne wbicie pieczątki tylko że po zakupie pojadę
    > do nich na serwis, więc od tego momentu chciałbym kontynuować.

    Chciałbym mieć takie problemy...

    Dlaczego ASO (czy jakikolwiek inny serwis) miałby nie chcieć wpisywać
    napraw/czynności serwisowych do książki serwisowej, jeśli zostały wykonane?