  • 61. Data: 2011-05-16 23:06:20
    Temat: Re: Wrażenia z jazdy na nowych michelinach energy saver
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 16-05-2011 o 22:06:03 Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > Fakt, cholernie dużo zależy, masa ledwie 17% większa niż octavii a jak
    > widać zalecają 3,4 bara :>

    Mój C4 GP ma masę własną 1637kg, max masa całkowita 2325kg.

    Pzdr
    TG

  • 62. Data: 2011-05-16 23:06:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 16 Maj, 22:09, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > LOL
    > Nikt za Ciebie zadania domowego nie odrobi, tym bardziej za darmo.

    >Lol to możesz sobie pisać na forum gimnazjalistów.

    Zapewne z autopsji wiesz jakie tam panują zwyczaje, mnie pozostaje wierzyć
    Ci na słowo.

    >Nie potrafisz się przyznać że nie masz żadnych sensownych argumentów

    Oczywiście że nie mieć nie zamierzam.
    To Ty masz je mieć, skoro wysnułeś sobie teoryjkę.

    Zresztą - co mnie obchodzą Twoje teoryjki.
    EOD

  • 63. Data: 2011-05-17 05:54:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 16 Maj, 23:06, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:
    > Mój C4 GP ma masę własną 1637kg, max masa całkowita 2325kg.

    To zrobili mnie w ciula w jakimś katalogu który znalazłem naprędce,
    więc wychodzi jakieś 25% więcej.

    L.

  • 64. Data: 2011-05-17 05:57:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 16 Maj, 23:06, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Zreszt - co mnie obchodz Twoje teoryjki.
    > EOD

    Jak to co obchodzą? A te 62 posty to co, psu w dupę? :P
    W sobote może zrobie jakieś testy konkretniejsze, jak wyjdzie na moje
    to wisisz browara :>

    L.

  • 65. Data: 2011-05-17 05:58:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 16 Maj, 23:03, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:
    > Jak miałem z przodu 2,5 - wyglądał jakbym miał "flaka" - opona mocno była
     "ugieta".

    Otóż właśnie ten sam fakt skłonił mnie do zajęcia się tematem, też
    mnie wk. to ugięcie opony.
    Nic to, i tak miałem sobie kupić jakiś porządny ciśnieniomierz, teraz
    chyba jest ku temu pora :>

    Pzdr.
    L.

  • 66. Data: 2011-05-17 09:05:46
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lisciasty"

    > Otóż właśnie ten sam fakt skłonił mnie do zajęcia się tematem, też
    > mnie wk. to ugięcie opony.

    Zastanawiam się, czy ktoś mógłby wyliczyć jakie siły działają na oponę i
    jakie ciśnienie równoważy te siły, trzeba by znać powierzchnię styku
    opony z podłożem...

  • 67. Data: 2011-05-17 10:01:20
    Od: Janusz <j...@w...pl>

    W dniu 17.05.2011 09:05, Przemysław Czaja pisze:

    > (...) trzeba by znać powierzchnię styku
    > opony z podłożem...

    Podziel masę samochodu przez ciśnienie w oponach.
    Tylko nie pomyl jednostek. Wtedy dostaniesz powierzchnię
    styku opon z drogą.

    Jan