  • 1. Data: 2016-09-08 08:42:12
    Temat: Wreszcie
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Jeździć na zamek czy nie jeździć - oto jest pytanie. Zdania na ten temat
    są mocno podzielone, bo w końcu ilu kierowców na polskich drogach, tyle
    opinii. Tematem (w końcu) zainteresowało się jednak Ministerstwo
    Infrastruktury i Budownictwa, które chce wprowadzić obowiązkową jazdę na
    suwak.

    Czytaj więcej na:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Jazda-na-suwak-b
    edzie-obowiazkowa-n105234.html##tri

    dobre :)
    http://1.static.s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/1661/1000x
    0/1661246-Pol-zartem-pol-serio.jpg

  • 2. Data: 2016-09-08 09:25:10
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: p...@g...com

    i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak
    towarzystwo sie opiera

    P.

  • 3. Data: 2016-09-08 09:43:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

    > i prawidlowo ... kulture na drodze czasami trzeba regulowac przepisami jak
    towarzystwo sie opiera

    a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-09-08 09:56:45
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 09:43, masti pisze:

    > a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

    Pracowałem kiedyś w budynku domu kultury, gdzie zorganizowano
    uniwersytet 3. wieku i udostępniono "studentom" WC, z którego korzystała
    też nasza firma.

    Od tego czasu kibel był regularnie zasrany i obszczana deska.

    Wywiesiliśmy kartkę dużymi literami z ostrzeżeniem i wymyślonymi
    konsekwencjami nie sprzątania po sobie i efekt był natychmiastowy i trwały.

  • 5. Data: 2016-09-08 11:32:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > http://1.static.s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/1661/1000x
    0/1661246-Pol-zartem-pol-serio.jpg

    boskie.
    niestety nic tam nie widze o ruchu drogowym, no prawie nic...
    baaaardzo duzo o jakosci spoleczenstwa....
    co i dlaczego siedzi w tym narodzie ze cos tak kretynskiego jak "sytuacja w
    pl" opisana na rysunku to byla dlugie lata norma,
    czesto nadal jest....

  • 6. Data: 2016-09-08 12:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > Wywiesiliśmy kartkę dużymi literami z ostrzeżeniem i wymyślonymi
    > konsekwencjami nie sprzątania po sobie i efekt był natychmiastowy i
    > trwały.

    Zatrwazajace.

  • 7. Data: 2016-09-08 12:09:30
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > Zatrwazajace.

    Serio budzi to w Tobie trwogę?

  • 8. Data: 2016-09-08 13:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >co i dlaczego siedzi w tym narodzie ze cos tak kretynskiego jak
    >"sytuacja w pl" opisana na rysunku to byla dlugie lata norma,

    No pomysl, co ?
    Zwykla psychologia.

    Polak jest cwany i kulturalny. Ale cwany glupio.
    Wiedzac, ze jeden pas sie konczy, daleko przed nim zjezdza na inny.
    Czyni to, bo:
    -mysli, ze uniknie przepychanek na koncu,
    -chce byc kulturalny i nie omijac innych w kolejce,
    -... mysli sobie - ci obok zaraz zostana zablokowani a ja pojade.

    I tylko w ostatnim sie myli, bo oni pojada, a on bedzie czekal :-)

    Co oczywiscie razem powoduje znane u nas problemy. Jak juz kolejka
    stoi, to omijajacy ja (niekoniecznie swiadomie), jest chamem, ktorego
    dobrze jest zablokowac.

    Niemcy to przeanalizowali i wpisali w przepisy:
    -nakaz wpuszczenia jednego pojazdu z konczaczego sie pasa,
    -nakaz jazdy az do konca pasa.

    Czyzby ... mieli te same problemy co my ?

    Te ich przepisy wcale nie sa takie idealne, i tez powoduja problemy,
    ale inne.
    Wykonanie tez bywa rozne, karetka na przejazd tam IMO czeka dluzej niz
    u nas - Niemiec d* na kszyzowaniu ze swiatlami nie ruszy.

    Inne kraje takich przepisow chyba nie maja, ale jezdza rozsadnie.
    Ciekawe - dobre kursy, czy dziennikarze zdazyli rozpropagowac
    niemiecki system.
    A moze po prostu lepsi inzynierowie ruchu ?

    Bo i w Polsce potrafi piekny zamek dzialac.

    J.

  • 9. Data: 2016-09-08 14:14:53
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

    w kontenerach biura pewnej budowy widziałem takową;)
    http://top.net.pl/~tck/instrukcja.jpg

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2016-09-08 14:25:48
    Od: p...@g...com

    --Wykonanie tez bywa rozne, karetka na przejazd tam IMO czeka dluzej niz u nas -
    Niemiec d* na kszyzowaniu ze swiatlami nie ruszy.

    Nonsens raz ze sygnaly maja donosniejsze niz u nas wiec umarlego ze snu wybudzi, dwa
    ze jadac do wypadku sie nie patyczkuja i tna ostro nawet po miescie ... raz uciekalem
    bo mi strazacy na czolowke wyjechali i bylem ostatni ktory zrobil im miejsce ... w
    karetkach maja megafony/glosniki i kiedys widzialem taki zatrzymany start na
    swiatlach: uprzejme prosze zjechac bo jedziemy do wypadku ... policja to samo
    dyskoteka i gaz, policyjny Mietek czy BMW 5 rozpedza sie momentalnie i tnie az
    dojedzie do celu

    -- A moze po prostu lepsi inzynierowie ruchu ?

    to jest inna kultura jazdy, utrwalona przez spojne, logiczne i w miare proste
    przepisy ... do tego inny system szkolenia itp itd

    --Bo i w Polsce potrafi piekny zamek dzialac.

    i dzialal np na Gdanskiej w Szczecinie wiec mozna trzeba tylko chciec a jak sie nie
    chce to przepisy pomoga