  • 1. Data: 2016-09-08 14:59:22
    Temat: nie znasz dnia ni godziny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wyłączyli prąd i dupeczka, szlaban nie chodzi :/
    W tył na lewo i do domu.

    Czy wasze szlabany da się podniesć ręką na siłę czy coś chrupnie? ;)

    fpisujcie miasta

    --
    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2016-09-08 15:47:47
    Temat: Re: nie znasz dnia ni godziny
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    Wyłączyli prąd i dupeczka, szlaban nie chodzi :/
    W tył na lewo i do domu.

    Czy wasze szlabany da się podniesć ręką na siłę czy coś chrupnie? ;)

    fpisujcie miasta
    ---
    Mnie Hrópie F Kolanie a nie F szlabanie

  • 3. Data: 2016-09-09 00:34:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Wyłączyli prąd i dupeczka, szlaban nie chodzi :/
    > W tył na lewo i do domu.
    >
    > Czy wasze szlabany da się podniesć ręką na siłę czy coś chrupnie? ;)
    >
    > fpisujcie miasta

    Można rozłączyć sprzęgiełko pomiędzy napędem szlabanu a barierą (rurą,
    drągiem). Wymaga to najczęściej otworzenia obudowy i przekręcenia jednego z
    elementów mechanizmu przy pomocy dedykowanego narzędzia.
    Kluczyk do otworzenia zamku na obudowie i narzędzie do sprzęgiełka powinien
    mieć administrator obiektu albo ochrona (jeśli jest).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-09-09 10:43:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-09 00:34, yabba wrote:

> [...]
    > Kluczyk do otworzenia zamku na obudowie i narzędzie do sprzęgiełka
    > powinien mieć administrator obiektu albo ochrona (jeśli jest).

    Wystarczy poczekac na druznika, powinien przy okazji poinformowac czy
    pendolino przyjedzie na czas, czy jeszcze mozna cos ugrac ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2016-09-09 19:43:14
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    elmer radi radisson w

    > Wystarczy poczekac na druznika,

    I zadzwonić na 112, z prośbą pomoc bo "oczy wypadli"...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2016-09-12 12:56:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Można rozłączyć sprzęgiełko pomiędzy napędem szlabanu a barierą (rurą,
    > drągiem). Wymaga to najczęściej otworzenia obudowy i przekręcenia jednego z
    > elementów mechanizmu przy pomocy dedykowanego narzędzia.

    W bramach tak samo - przećwiczone.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]