  • 1. Data: 2016-03-23 12:51:34
    Temat: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ... dla tych ludzi którzy nie chcą chodzić z dachówką
    w kieszeni wreszcie jest ciekawa opcja: iPhone SE
    http://www.dailydot.com/technology/new-iphone-se-fea
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired
    Procesor A9 i koprocesor M9 jak, w najnowyszych iP6S Plus.

  • 2. Data: 2016-03-23 13:15:56
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 12:51, Pszemol pisze:
> [...]
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > Procesor A9 i koprocesor M9 jak, w najnowyszych iP6S Plus.

    A ma już wreszcie gniazdo na kartę pamięci i normalny micro-USB?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-03-23 13:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 13:15, Adam pisze:
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > A ma już wreszcie gniazdo na kartę pamięci

    Nie ma.

    > i normalny micro-USB?

    Nie wiem, ale mogę dać sobie paznokieć uciąć, że nie :)

    Ad rem: pomysł muszę jednak pochwalić, chyba nawet bezkonkurencyjny
    obecnie. I nawet cena jakaś taka nieduża (tzn. wysoka, ale jak na
    iphone'a - ujdzie).

    Tylko wersja 16gb (bez opcji rozszerzenia kartami) w sytuacji, kiedy
    film nagrywa filmy w 4K, to trochę śmieszne.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-03-23 13:39:22
    Od: atm <...@v...pl>

    Juz sie ustawiaja kolejki, na "przedzie" piszacy na tej grupie ;]
    A przy okazji http://www.spidersweb.pl/2016/03/iphone-se-wady.html

  • 5. Data: 2016-03-23 13:42:03
    Od: atm <...@v...pl>

    Chyba nie ma tez 3D touch, jak żyć....?

  • 6. Data: 2016-03-23 15:15:19
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > Procesor A9 i koprocesor M9 jak, w najnowyszych iP6S Plus.

    Rozmiar prawie dobry. Odrobinę za wąski. Mam dość małą rękę ale jednak
    proporcje ekranu jakieś dziwne.
    Za 700 zł ponownie kupiłbym taki telefon. Wart jest swojej ceny ;-)

  • 7. Data: 2016-03-23 15:44:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > A ma już wreszcie gniazdo na kartę pamięci i normalny micro-USB?

    Nie ma - takich rzeczy klienci nie szukaja.
    Ma za to wiele innych fajnych rzeczy :-)

    Mi się podoba! Jakos nie moge sie do tych dachówek/phabletów przekonac...

  • 8. Data: 2016-03-23 15:44:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tylko wersja 16gb (bez opcji rozszerzenia kartami) w sytuacji, kiedy
    > film nagrywa filmy w 4K, to trochę śmieszne.

    Tak jak w przypadku innych wersji, z większa pamięcią, zwykle nie nosisz
    całej filmoteki przy sobie - jak regularnie zgrywasz media z iPhone na
    komputer to nie jest tak źle.

    Wiele osób przecież nagrywa tylko kilkusekundowe chwilówki - Ty też nie
    robisz chyba pełnometrażówek?

    Choć i to się da zrobić - patrz film pt "Tangerine" nakręcony w całości
    iPhone5S...

  • 9. Data: 2016-03-23 15:51:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Juz sie ustawiaja kolejki, na "przedzie" piszacy na tej grupie ;]
    > A przy okazji http://www.spidersweb.pl/2016/03/iphone-se-wady.html

    Ponieważ nie podobaja mi sie duze ekrany w Twoim artykule wyczytałem to:

    "Dlatego fani małych i potężnych urządzeń mają do wyboru praktycznie modele
    iPhone SE i Sony Xperia Z5 Compact. Od biedy mogą zdecydować się na kupno
    Samsunga Galaxy A3 2016, ale jedyne, co łączy ten model ze sztandarowymi
    smartfonami to wygląd. Krotko mówiąc, okazuje się, że konkurencja dla
    iPhone'a SE niemalże nie istnieje."

    A co do tej wady polegajacej na braku miejsca na filmy 4K - to ile
    właściwie zajmuje na iPhone miejsca minutowe nagranie 4K? Tak szczerze,
    przy typowej kompresji... Wiesz?

  • 10. Data: 2016-03-23 15:51:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote: