  • 1. Data: 2011-06-11 00:29:32
    Temat: Wrocław - Warszawa - którędy?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Mam wyjazd w tygodniu w południe
    Teoretycznie nawigacja pokazuje mi przez Oleśnicę - Wieluń - Piotrków
    Trybunalski.
    Swego czasu jeździłem jednak A4 potem na Opole i Częstochowę.bo było
    szybciej, mniej stresowo.

    Czy to dalej aktualne?

    Irokez

  • 2. Data: 2011-06-11 06:29:11
    Temat: Re: Wrocław - Warszawa - którędy?
    Od: "KCh+" <k...@a...com>

    > Czy to dalej aktualne?
    tak

  • 3. Data: 2011-06-11 14:42:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Jun 2011 00:29:32 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    >Trybunalski.
    >Swego czasu jeździłem jednak A4 potem na Opole i Częstochowę.bo było

    O tyle sie zmienilo ze za opolem roboty drogowe .. ale czesc juz
    zrobili. I skrzynek na FR tez przybylo :-(

    No i zalezy skad startujesz - to sie imo oplaca glownie z poludnia
    wroclawia.

    J.

  • 4. Data: 2011-06-11 15:01:14
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > O tyle sie zmienilo ze za opolem roboty drogowe .. ale czesc juz
    > zrobili. I skrzynek na FR tez przybylo :-(
    >
    > No i zalezy skad startujesz - to sie imo oplaca glownie z poludnia
    > wroclawia.

    nie zapomnij o robotach między Piotrkowem i Wawa czyli jakieś 2-3 godziny
    opóźnienia :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2011-06-11 15:35:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie zapomnij o robotach między Piotrkowem i Wawa czyli jakieś 2-3 godziny
    > opóźnienia :)

    O kurde... to będę jechał 7 godzin?
    Z południa jadę, właściwie od Świdnicy

    Dzięki i pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-06-12 20:56:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 15:35:06 +0200, Irokez napisał(a):

    > O kurde... to będę jechał 7 godzin?
    > Z południa jadę, właściwie od Świdnicy

    Właśnie wróciłem z wyjazdu zlotowego do Sielpi (piątek-niedziela,
    WRC-Sielpia-WRC) - wszelakie przesłanki kierowały na jazdę przez
    'bezpieczną' ósemkę (z różnymi odchyłami).
    Powiem Ci tak - jaki wariant wybierzesz to i tak się już zacznij
    uzbrajać się w cierpliwość. Dużo cierpliwości.

    PS. Z tego co pamiętam masz CB - akurat na tej drodze powinieneś bardzo
    je docenić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-06-12 21:13:27
    Od: "chriso" <c...@n...none.pl>

    > Czy to dalej aktualne?

    a pociągiem nie da rady?
    na pewno zdrowiej dla psychiki

    W czwartek jechałem wro-wawa i z powrotem.
    Rano uratowało mnie CB, byl megakociokwik kolo Rawy.
    Pojechałem za gościem lokalnymi opłotkami.
    Hurra, tylko 6h na trasę, na którą kiedyś 4h stykały

    Po południu, najpierw niebiescy kierowali ruch na Skierniewice bo dźwig miał
    podnosić z rowu tira, który się wywalił na jednym ze zwężeń.
    Później na kolejnej zwężce tirowi się silnik przekręcił i zrobiło się
    wahadło kierowane przez CB, żeby tą chłodnię ominąć.
    7h pękło z hukiem pomimo poganiania później od Piotrkowa

  • 8. Data: 2011-06-12 21:48:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 21:13:27 +0200, chriso wrote:
    >a pociągiem nie da rady?
    >na pewno zdrowiej dla psychiki

    Zalezy. Jednych ponoc okradli, innych napadli.
    A ja dawniej mialem takie szczescie ze mi sie pociag zawsze spoznial.

    Ostatnio z pociagami jakby lepiej, ale za to z informacja gorzej - bez
    internetu w komorce lepiej nie jezdzic.

    A jak sie jedzie spod Swidnicy gdzies pod Warszawe, to rachunek jest
    jeszcze inny

    >Później na kolejnej zwężce tirowi się silnik przekręcił i zrobiło się
    >wahadło kierowane przez CB, żeby tą chłodnię ominąć.
    >7h pękło z hukiem pomimo poganiania później od Piotrkowa

    A mialo byc 3h na Euro2012 :)

    J.

  • 9. Data: 2011-06-12 22:17:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 20:56:26 +0200, Seba wrote:

> [...]
    >Powiem Ci tak - jaki wariant wybierzesz to i tak się już zacznij
    >uzbrajać się w cierpliwość. Dużo cierpliwości.

    Tak jest - doniesienie z piatku - Wroclaw - Czestochowa 3.5h.
    Chyba lepiej jechac przez Olesno, bo przez Lubliniec roboty,
    wahadelka, korki ..

    J.

  • 10. Data: 2011-06-13 22:15:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-11 06:29, KCh+ pisze:
    > tak

    W ten piątek jechałem. Żałowałem niezmiernie, że nie wybrałem
    jednak innych alternatyw, które znam.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY