  • 1. Data: 2011-06-10 18:50:39
    Temat: kontrola zawartosci baku - opalowy
    Od: "mar jan" <n...@p...onet.pl>

    witam.
    jakie jest prawdopodobienstwo takiej przygody?
    Chcialbym ustalic sznase na kontrole zawartosci baku.
    Czy kiedys ktos z Was mial/slyszal tzn napewno wie ze ktos inny mial kontrole baku?
    Oczywiscie w samochodzie osobowym.
    co chwila sie slyszy ze ktos smiga starym dieslem na OO, a jakos kontrola mnie
    jeszcze nie spotkala ani nie slyszalem zeby znajomi mieli taka przygode.
    To jak to jest kontroluja? Nie kontroluja?
    thx

  • 2. Data: 2011-06-10 19:06:56
    Temat: Re: kontrola zawartosci baku - opalowy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    mar jan pisze:
> [...]
    > jeszcze nie spotkala ani nie slyszalem zeby znajomi mieli taka przygode.
    > To jak to jest kontroluja? Nie kontroluja?

    jakiś czas temu, gdy wiecej silników "łykało" opał podobno kontrolowali
    zieloni, ale tylko wieksze auta - firmowe. Co do osobówek - nigdy od
    nikogo nie słyszałem, żeby była taka akcja. Wśród moich znajomych wielu
    jeździło na OO mnie sie czasem też trafiło. NAtomiast regularnie
    dolewałem jadalnego - gdy tylko udało sie taniej kupić. Ciekawe czy to
    też by podchodziło pod wykroczenie?

    teraz wydaje mi sie ze skala zjawiska jest znacznie mniejsza. jak ktoś
    ma jeździć oszczędnie to ma gaz. jak ma nowsze auto, to silnik moze
    krótko działać na OO.

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-06-10 22:18:52
    Od: BearBag <c...@g...com>

    kumpla sprawdzali w osobówce ale to było jakies 4 lata temu. Ostatnio
    chyba już temat umarł wsród niebieskich.

  • 4. Data: 2011-06-10 23:10:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-10 18:50:39 +0200, "mar jan" <n...@p...onet.pl> said:

    > witam.
    > jakie jest prawdopodobienstwo takiej przygody?

    50%
    ;-)

    > Chcialbym ustalic sznase na kontrole zawartosci baku.

    Zadaj sobie pytanie: jak często policja kontrolowała bagażńik twojego
    samochodu?
    Powiedzmy w ostatnich 20 latach?

    > Czy kiedys ktos z Was mial/slyszal tzn napewno wie ze ktos inny mial
    > kontrole baku?

    Tak.

    > Oczywiscie w samochodzie osobowym.

    Tak.

    > To jak to jest kontroluja? Nie kontroluja?

    Po pierwsze - kontrolowani zazwyczaj wolą się nie chwalić.
    Po drugie - kontrolujący starają się szukać tam, gdzie dość łatwo trafić.
    Rodzaj pojazdu ma drugorzędne znaczenie - liczy się celność i skala.
    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-06-10 23:12:24
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "mar jan" <n...@p...onet.pl> napisał

    > To jak to jest kontroluja? Nie kontroluja?
    > thx

    Sluzba celna kontroluje. Sprawdzaja osobowe. Sa miejsca gdzie robia
    to czesto, np. na trasie Szczecin-Swinoujscie.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2011-06-10 23:33:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BearBag pisze:
    > kumpla sprawdzali w osobówce ale to było jakies 4 lata temu. Ostatnio
    > chyba już temat umarł wsród niebieskich.

    napisz jak to wyglądało w szczegółach
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-06-11 07:51:26
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > napisz jak to wyglądało w szczegółach
    > ToMasz

    Zatrzymywali wyrywkowo diesle na trasie krajowej, szczególnie te
    starsze. Potem wężyk do baku i ocena tego co tam było.

  • 8. Data: 2011-06-11 10:30:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Zatrzymywali wyrywkowo diesle na trasie krajowej, szczególnie te
    > starsze. Potem wężyk do baku i ocena tego co tam było.

    Dokładnie
    Kumpa też testowali.
    Zatrzymywali auta wyrywkowo i teścik.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-06-11 14:45:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2011 23:12:24 +0200, Hinek wrote:
    >Użytkownik "mar jan" <n...@p...onet.pl> napisał
    >Sluzba celna kontroluje. Sprawdzaja osobowe. Sa miejsca gdzie robia
    >to czesto, np. na trasie Szczecin-Swinoujscie.

    Niby akcyza nalezy UC, ale czy to ma sens kontrolowac przy granicy ?
    Zeznam ze zatankowalem w Niemczech ..

    J.

  • 10. Data: 2011-06-11 14:54:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2011 19:06:56 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >nikogo nie słyszałem, żeby była taka akcja. Wśród moich znajomych wielu
    >jeździło na OO mnie sie czasem też trafiło.

    Ostatnio slyszalem ze sie wzieli od drugiej strony - od dystrybucji.
    I puscili paru sprzedawcow w skarpetkach, bo sie okazalo ze nie maja
    poczucia humoru i jak nabywa powie ze sie nazywa "Jakub Puchatek,
    zamieszkaly w Stumilowym Lesie", to sprzedawca nie ma prawa go
    wylegitymowac, ale ma obowiazek zaplacic domiar akcyzy :-)

    >NAtomiast regularnie
    >dolewałem jadalnego - gdy tylko udało sie taniej kupić. Ciekawe czy to
    >też by podchodziło pod wykroczenie?

    pod przestepstwo chyba. Ale chwilowo niewykrywalne.

    J.