  • 1. Data: 2015-10-30 10:42:29
    Temat: Wroclawska strefa 30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Od jutra na obszarze ograniczonym Podwalem, ul. Świdnicką, Kościuszki,
    pl. Legionów i Sądową nie będzie można jechać szybciej niż 30 km/h.
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9040066,stref
    a-30-kmh-w-centrum-wroclawia-bedziemy-jezdzic-wolnie
    j,id,t.html

    Uwazajcie, SM co prawda zawiesila korzystanie z FR, bo uzywala ich
    nielegalnie, a od nowego roku wcale nie bedzie mogla, ale policja ma
    tam blisko :-)
    Co prawda drogowa daleko :-)

    Szerzej patrzac ... prawde mowiac na tym obszarze i tak nie bardzo da
    sie szybciej, ale polityka miasta mi sie nie podoba.

    Moze PIS zarzadzi jednak przyspieszone wybory samorzadowe :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-10-30 19:19:17
    Temat: Re: Wroclawska strefa 30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.10.2015 o 10:42, J.F. pisze:
> [...]
    > sie szybciej, ale polityka miasta mi sie nie podoba.
    >
    > Moze PIS zarzadzi jednak przyspieszone wybory samorzadowe :-)

    I od razu po nich zrobią strefę 20.
    Jeśli masz nadzieję, że ta ekipa coś polepszy kierowcom, to bardzo
    naiwny jesteś.
    Już raz rządzili i można było zapamiętać jak polepszali.

    Obstawiam, że pierwsze co zrobią to wytną w pień plan przetargów na nowe
    drogi w całym kraju.
    W ten sposób S-11, obecnie zaplanowana do budowy na całej długości,
    pewnie za mojego życia nie powstanie.

  • 3. Data: 2015-10-30 21:08:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >I od razu po nich zrobią strefę 20.
    >Jeśli masz nadzieję, że ta ekipa coś polepszy kierowcom, to bardzo
    >naiwny jesteś.

    No, we Wroclawiu moze to troche inaczej wygladac.

    >Już raz rządzili i można było zapamiętać jak polepszali.

    Az tak zle nie bylo, no ale kryzysu nie bylo.
    A ci co przyszli po nich ...
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    >Obstawiam, że pierwsze co zrobią to wytną w pień plan przetargów na
    >nowe drogi w całym kraju.

    No, tu mozesz miec racje. Pieniadze przeciez na dzieci potrzebne.

    >W ten sposób S-11, obecnie zaplanowana do budowy na całej długości,
    >pewnie za mojego życia nie powstanie.

    Ja mialem miec S-5 z Wroclawia do Poznania juz 2012. I co ?

    Ale rzad PO pilnie pracuje i zapewni ci 7500 km dobrych drog,
    najnowsze rozporzadzenie - wlasnie dorzucil 200km .. do planu
    1734
    13 pazdziernika 2015 :-)

    Choc nie neguje - od 2004 sporo nam sie polepszylo. Dzieki unijnym
    dotacjom.

    J.

  • 4. Data: 2015-11-02 10:53:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Oct 2015 10:42:29 +0100, w <56333b91$0$693$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Szerzej patrzac ... prawde mowiac na tym obszarze i tak nie bardzo da
    > sie szybciej, ale polityka miasta mi sie nie podoba.

    E, niegroźne. To zalegalizowanie stanu faktycznego, tam nawet 30km/h nie
    pojedziesz. To samo dotyczy uliczek rynkowych.

  • 5. Data: 2015-11-02 14:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >E, niegroźne. To zalegalizowanie stanu faktycznego, tam nawet 30km/h
    >nie
    >pojedziesz. To samo dotyczy uliczek rynkowych.

    Skoro i tak nie pojedziesz szybciej, to po co jakas strefe wprowadzac
    ?

    Grozne, bo po tej beda nastepne, i to "na zyczenie mieszkancow" :-)

    W sumie to nie wiem - na obwodowych ulicach tez ma byc 30 ? W piatek
    jeszcze zadnych znakow nie bylo.

    J.

  • 6. Data: 2015-11-02 14:33:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Nov 2015 14:05:28 +0100, w <56375f9c$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W sumie to nie wiem - na obwodowych ulicach tez ma byc 30 ?

    Nie. Nawet tak nie żartuj :)

  • 7. Data: 2015-11-02 15:02:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >Nie. Nawet tak nie żartuj :)

    Tych obwodowych nie ma tam znow tak wiele, a i czesto zakorkowane, to
    nieszczescia wielkiego by nie bylo ... ale to tylko poczatek :-)

    Ale tak sobie wlasnie patrze ... mieszkancy chcieli ? Mieszkancow tam
    jakos malo - sad, areszt, policja, szkola - no, troche mieszkancow tez
    jest ...

    J.