  • 1. Data: 2011-07-26 11:05:08
    Temat: Wsk 125 brak iskry
    Od: Dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam jak w temacie powiedziane moja wsk nie ma iskry wymieniłem cewkę,
    kondensator, przerywacz wszystkie kable sa oizolowane wszystko dobrze ale
    nie ma iskry o co chodzi ?
    Pomóżcie:(

  • 2. Data: 2011-07-26 11:30:57
    Temat: Re: Wsk 125 brak iskry
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam jak w temacie powiedziane moja wsk nie ma iskry wymieniłem cewkę,
    > kondensator, przerywacz wszystkie kable sa oizolowane wszystko dobrze ale
    > nie ma iskry o co chodzi ? Pomóżcie:(

    Może trywialne, ale:
    kluczyk włożyłeś?
    Pozdrawiam - JK

  • 3. Data: 2011-07-26 11:54:50
    Od: Dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    JKnapisal

    > Użytkownik "Dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Może trywialne, ale:
    > kluczyk włożyłeś?
    > Pozdrawiam - JK

    No kluczyki sa wszystko jest ale nie ma iskry

  • 4. Data: 2011-07-26 12:16:38
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-26 13:54, Dibos pisze:
    > No kluczyki sa wszystko jest ale nie ma iskry

    Stacyjka, świeca, fajka, przerywacz ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-07-26 16:52:10
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Stacyjka, świeca, fajka, przerywacz ?

    ===================

    No właśnie.
    Sprawdź przerywacz w iskrowniku.
    Czy się otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.
    Pozdr. - JK.

  • 6. Data: 2011-07-26 18:10:58
    Od: Dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    > ===================

    > No właśnie.
    > Sprawdź przerywacz w iskrowniku.
    > Czy się otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.
    > Pozdr. - JK.

    kabel od stacyjki odłaczyłem swieca nowa przerywacz dobrze moze byc
    magneto lub cewka nowa popsuta?

  • 7. Data: 2011-07-26 18:12:46
    Od: Dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    JKnapisal

> [...]

    > No właśnie.
    > Sprawdź przerywacz w iskrowniku.
    > Czy się otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.

    kebel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa
    przerywacz dobrze czy moze byc wina magneta lub moze byc nowa cewka
    popsuta?

  • 8. Data: 2011-07-26 18:12:48
    Od: Dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    JKnapisal

> [...]

    > No właśnie.
    > Sprawdź przerywacz w iskrowniku.
    > Czy się otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.

    kabel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa

  • 9. Data: 2011-07-26 18:21:05
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    > kabel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa
    > przerywacz dobrze czy moze byc wina magneta lub moze byc nowa cewka
    > popsuta?

    Wina magneta? - raczej nie, jeśli magnesy są ;-)
    Nowa cewka zepsuta? - także bym na to raczej nie stawiał.

    A prąd do cewki dochodzi?
    Pozdr. - JK

  • 10. Data: 2011-07-26 18:25:32
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > kondensator, przerywacz wszystkie kable sa oizolowane wszystko dobrze ale

    Wsadzales palec w cewke i kreciłes magnesem? Jest prąd?
    Zmniejszałes przerwę na świecy i patrzyles czy jest choćby mała iskra?

    Czy wszystko jest suche?