  • 231. Data: 2019-03-12 08:50:38
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: <8...@2...085039.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w
    <news:5c86c4cb$0$476$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Cały czas czekam na odpowiedź

    Nie umiesz czytać?

    > "Jego reakcja zaczyna się jak pieszy jest już metr od chodnika, na
    > przejściu a on 10m od przejścia z prędkością ok 50km/h"

    Taaaa, i z 50km/h zatrzymał się tak jakby zamiast opon miał węża ogrodowego
    na kołach...

    --
    'Tom N'

  • 232. Data: 2019-03-12 09:12:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, March 11, 2019 at 10:40:59 PM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Skoro wyżej napisałem że nie wolno Ci wjechać na pasy, kiedy pieszy tam
    > jest, to logiczne że musiałeś być pierwszy na tych pasach :]
    >
    > Powinienem odpisać w zasadzie: "jakie pytanie taka odpowiedź" czyli...
    >
    > Nachuj się mam przejmować jakimś pieszym na przejściu, skoro go tam nie
    > ma? :)

    e... nie zrozumiales ;)

    Pieszy jest juz na przejsciu, idzie sobie spokojnie na druga strone (np. szeroka
    jezdnia, 2-3 pasy do jazdy) ale ja zdaze przejechac nie zmuszajac pieszego do
    zwalniania (ani przyspieszania) podczas przechodzenia...

  • 233. Data: 2019-03-12 09:39:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-12 o 09:12, WS pisze:

> [...]
    jezdnia, 2-3 pasy do jazdy) ale ja zdaze przejechac nie zmuszajac pieszego do
    zwalniania (ani przyspieszania) podczas przechodzenia...

    No to pisz od razu że nie jest to droga dwujezdniowa. Se jedź :)
    Tutaj masz rozdział o przecinaniu się kierunków ruchu:
    https://prawooruchudrogowym.pl/d2-ruch-drogowy/r3-ru
    ch-pojazdow/o7-przecinanie-kierunkow-ruchu

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 234. Data: 2019-03-12 09:59:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, March 12, 2019 at 9:40:11 AM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > https://prawooruchudrogowym.pl/d2-ruch-drogowy/r3-ru
    ch-pojazdow/o7-przecinanie-kierunkow-ruchu

    ale ja to wiem ;)

  • 235. Data: 2019-03-12 10:18:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-12 o 09:59, WS pisze:

> [...]
    ch-pojazdow/o7-przecinanie-kierunkow-ruchu

    > ale ja to wiem ;)
    >
    > napisalem jako odp. do Twojego kategorycznego stwierdzenia:

    Bo nie doczytałeś że pisałem i cytowałem tam tekst o drodze
    jednojezdniowej, cały czas odnosząc się do filmu :>

  • 236. Data: 2019-03-14 00:29:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 16:06, r...@k...pl pisze:

    Wątek martwy chyba ale dopiszę :)

    > Nadal mogę przepuścić pieszego bez zatrzymywania.
    > Wiele razy udawało mi się, i to zgodnie z przepisami.
    > W wolnej chwili nauczę cię :D

    Spróbuj mnie nauczyć w takiej konfiguracji:

    Masz czerwone światło i warunkową, zieloną strzałkę w prawo. Nie ma
    żadnego znaku STOP. Możesz jechać, straszyć czerwone... Dojeżdżasz i
    skręcasz w prawo i pieszy na pasach nie idzie (nie ma go) i nic nie
    jedzie, pusto. Możesz jechać powoli i straszyć czy MUSISZ się zatrzymać?

  • 237. Data: 2019-03-14 11:15:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2019 00:29:09 +0100, w <5c899254$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > skręcasz w prawo i pieszy na pasach nie idzie (nie ma go) i nic nie
    > jedzie, pusto. Możesz jechać powoli i straszyć czy MUSISZ się zatrzymać?

    Przed strzałką musisz się zatrzymać, taki jest nakaz (niezbyt stosowany
    nawiasem).

    A masz znak "ustap pierwszeństwa" -- musisz się zatrzymać czy nie?

  • 238. Data: 2019-03-14 11:23:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 11:15, r...@k...pl pisze:

    > Przed strzałką musisz się zatrzymać, taki jest nakaz (niezbyt stosowany
    > nawiasem).

    W Poznaniu egzekwują... Nawet są specjalne tabliczki, które o tym
    przypominają.
    http://bi.gazeta.pl/im/6/8451/z8451556Q.jpg

    > A masz znak "ustap pierwszeństwa" -- musisz się zatrzymać czy nie?

    Nie :)

  • 239. Data: 2019-03-14 11:31:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Mar 2019 11:23:17 +0100, w <5c8a2ba8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W Poznaniu egzekwują... Nawet są specjalne tabliczki, które o tym
> [...]

    I tak samo jest z pieszym. Nie musisz się zatrzymywać.

  • 240. Data: 2019-03-14 16:48:38
    Od: <7...@9...164838.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Spróbuj mnie nauczyć w takiej konfiguracji:
    > Masz czerwone światło i warunkową, zieloną strzałkę

    Pan idiotą jesteś funkcjonalnym?
    Co ma S-2 do A-7?

    > w prawo.

    Jednak idiota, bo kierunek jest bez znaczenia w przypadku S-2 i obowiązku
    zatrzymania się przed...

    --
    'Tom N'