  • 1. Data: 2019-03-06 15:02:07
    Temat: Sprawiedliwosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/opisaliś
    my-jak-prezes-kaczyński-zastopował-ustawę-teraz-wice
    minister-podał-się-do-dymisji/ar-BBUr9qp

    "Wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz podał się do dymisji -
    ustaliła Gazeta.pl.
    Powodem dymisji była ustawa o stacjach diagnostycznych, którą forsował
    w Sejmie.
    To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy - zdjął
    z porządku obrad Jarosław Kaczyński."

    Wybory to dobra rzecz :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-03-06 15:38:06
    Temat: Re: Sprawiedliwosc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy -
    > zdjął z porządku obrad Jarosław Kaczyński."
    >

    > Wybory to dobra rzecz :-)

    true

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2019-03-06 18:14:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

  • 4. Data: 2019-03-06 18:46:23
    Temat: Re: Sprawiedliwosc. durnie zawsze się znajdą.
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

    Jacyś durnie zawsze się znajdą i będą głosować na wodza.
    Hitlera też wybrali.

  • 5. Data: 2019-03-06 19:27:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Mozesz byc spokojny. Wybierzemy ich jeszcze raz.

    Ale moze zapamietaja, ze tego suweren nie chce :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-03-06 19:56:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala teza, masz cos na
    poparcie tezy?

  • 7. Data: 2019-03-06 20:04:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz przypomniec kto po wygranych w Polsce wyborach powiedzial " teraz benzyna moze
    byc po siedem zlotych".

  • 8. Data: 2019-03-06 20:37:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Mozesz przypomniec kto po wygranych w Polsce wyborach powiedzial " teraz benzyna
    moze byc po siedem zlotych".

    I była?
    Pfff, ja znam takiego co po wyborach, bez trybu, publicznie oskarżał o
    morderstwo a wyngiel zrobił po 1kzł/T :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 9. Data: 2019-03-06 20:52:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-06 o 20:37, LordBluzg(R) pisze:

    > I była?

    Do siedmiu doszła tylko miejscami. Ale była po 6 zł. Na ówczesne czasy
    to było drogo. Coś jakby teraz była po 10 zł/l.
    Chodzi o coś innego - przed wyborami ówczesny wódz wydał polecenie
    Orlenowi i Lotosowi, że na stacjach ma być tanio. I było. Nie dlatego,
    że akurat staniała ropa, bo nie staniała. Było taniej, bo tak zarządził
    w przedwyborczym zapale ówczesny wódz :-)
    Po wyborach paliwa podrożały, bo trzeba było odrobić straty z okresu
    kampanii wyborczej :-)

  • 10. Data: 2019-03-06 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala
    > teza, masz cos na poparcie tezy?

    UWAGA: lojalnie ostrzegam ze obiektywizm Zenka w tematach politycznych
    zawiera sie w zdaniu: PIS obiecał ze nie bedzie uchodzców wiec PIS jest
    najkochanszy a wszystko inne da sie zrelatywizowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka