  • 1. Data: 2009-03-28 08:51:15
    Temat: Wybór telefonu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Od tygodnia mój telefon (k750i@w800i) zaczyna szwankować. Mam go ponad 2
    lata, więc trzeba zacząć się rozglądać za kolejnym telefonem. Oto co wymagam od
    nowego telefonu:
    -nowy
    - WM (symian mi nie przypadł do gustu mimo, że mam z nim codziennie kontakt, ale
    od biedy może być symbian)
    - aparat z autofocusem
    - klawiatura normalna, a nie qwerty
    - wifi
    - szybki
    - java
    - żadnej klapki, ani rozsuwana obudowa
    - co najmniej 320x240
    - mp3+radio z rds
    - przeglądarka www
    - cena do 512zł ;)

  • 2. Data: 2009-03-28 12:51:27
    Temat: Re: Wybór telefonu
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > Oto co wymagam od nowego telefonu:
    > -nowy
    > - WM (symian mi nie przypadł do gustu mimo, że mam z nim codziennie
    asus525, tylo niewem czy ma radio, chyba nie. Jak jesteś w zasiegu wifi
    to rmfu mozesz słuchać z internetu.

    ToMasz