  • 1. Data: 2009-03-28 09:27:28
    Temat: n80 chrypniecie w glosniczku
    Od: "Piotr Pruszanow" <p...@t...pl>

    witam

    upadl mi telefon,,i gdy sie z kims rozmawia to jest taki glos chrypiacy
    ...jakby tylko tony wysokie byly bez niskich ,jak rozmawiam przez sluchawki
    to jest czysty....czy to kosztowna naprawa ?

    pozdrawiam

    piotrek

  • 2. Data: 2009-03-30 21:45:22
    Temat: Re: n80 chrypniecie w glosniczku
    Od: Piotr <k...@g...com>

    > upadl mi telefon,,i gdy sie z kims rozmawia to jest taki glos chrypiacy

    Podejrzewam ze Ci sie odkształcił troche sam głosniczek. (Membrana)
    Sprobuj - zanim dasz do naprawy- ustami wpuscic troche powietrza do
    srodka, tam gdzie jest glosnik. U mnie bylo podobnie i ...pomogo.
    A przy okazji , to masz moze jakis sposob zeby rzadziej ładowac
    telefon? Ja musze ładowac codziennie. Czy to jest standard w N80?
    Pzdr Jan