  • 1. Data: 2009-11-13 17:57:57
    Temat: Wyłączyć SMS
    Od: majtol <m...@g...com>

    Jakoś nie mogę wyszukać w archiwum, a temat chyba powinien być już
    wałkowany...

    Chodzi o telefon używany przez seniora. Osoba panikuje jak dostanie
    jakiegoś SMS'a i nie wie co zrobić, żeby go skasować...

    Czy jest jakaś opcja / możliwość, żeby wyłączyć w ogóle obsługę SMS'ów
    przez dany aparat telefoniczny?

    Nie chodzi o promocje, tylko o wszystko. Telefon na być wyłącznie do
    dzwonienia pod kilka numerów. Żadnych dodatkowych usług, które są w
    tym przypadku nie do przebrnięcia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-11-13 18:04:38
    Temat: Re: Wyłączyć SMS
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "majtol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    Nie chodzi o promocje, tylko o wszystko. Telefon na być wyłącznie do
    dzwonienia pod kilka numerów. Żadnych dodatkowych usług, które są w
    tym przypadku nie do przebrnięcia.

    Majac aktywna usluge "blokowanie polaczen" mozna zablokowac SMSy z poziomu
    operatora.
    Zadziala na kazdy telefon- nawet najbardziej archaiczna i toporna cegle.
    Kod #35*KKKK*16# - zielona sluchawka
    KKKK - kod operatora, domyslnie 0000
    Usluga musi byc aktywna. W wielkossci prepaidow jest ona wogole niedostepna,
    a w wielu abonamentach jest ona platna.
    Za darmo jest ona w abonamencie w Erze, a z prepaidow na pewno jest w Play i
    byc moze w Carrefour Mova.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-11-13 18:05:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    KKKK - kod operatora, domyslnie 0000
    Usluga musi byc aktywna. W wielkossci prepaidow jest ona wogole niedostepna,
    Za darmo jest ona w abonamencie w Erze, pewnie tez w Playu , a z prepaidow
    na pewno jest w Play i
    byc moze w Carrefour Mova.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-11-13 18:39:13
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał
    > Zadziala na kazdy telefon- nawet najbardziej archaiczna i toporna cegle.
    > Kod *35*KKKK*16# - zielona sluchawka
    > KKKK - kod operatora, domyslnie 0000
    > Usluga musi byc aktywna.

    A w jaki sposób przywrócić odbieranie sms-ów, jeśli już by to zadziałało?
    Nie, nie będę dzwonił w tej sprawie do żadnego BOK-u, bo jeszcze zawału
    dostaną a dziś piątek 13-tego ;)

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-11-13 18:45:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A w jaki sposób przywrócić odbieranie sms-ów, jeśli już by to zadziałało?
    > Nie, nie będę dzwonił w tej sprawie do żadnego BOK-u, bo jeszcze zawału
    > dostaną a dziś piątek 13-tego ;)

    Wlaczasz kodem *35*KKKK*16#
    wylaczasz #35*KKKK*16#

    Podrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-11-13 19:19:47
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > jakiegoś SMS'a i nie wie co zrobić, żeby go skasować...
    >
    > Czy jest jakaś opcja / możliwość, żeby wyłączyć w ogóle obsługę SMS'ów

    Ja miałem z "seniorką" podobny problem - rozwiązanie - wyłączenie
    sygnału sms i archaiczny telefon, u którego nadejście sms-a
    sygnalizowane jest jedynie ikonką. Jak pamięć sms-ów się zapychała,
    pojawiała się kolejna ikonka. Oczywiście poinstruowanie "tak ma być i już".

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2009-11-13 19:20:38
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Wlaczasz kodem *35*KKKK*16#

    W Play Fresh działa z kodem w postaci 4 zer.
    Komunikat na wyświetlaczu może być trochę mylący, bo V3 zeznała:

    call barring:
    incoming calls
    all calls

    Testowe sms-y wysłane z Play Fresh i Orange POP.
    SMS-y nie docierają, rozmowy jak najbardziej.

    > wylaczasz #35*KKKK*16#

    I to też działa.
    Czekam jeszcze czy przypadkiem nie nadejdą sms-y wysłane gdy działała
    blokada ale jak na razie nic na to nie wskazuje.

    Pięknie dziękuję i pozdrawiam.

    Maciek.

  • 8. Data: 2009-11-13 19:33:59
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek"
    > Testowe sms-y wysłane z Play Fresh i Orange POP.
    > SMS-y nie docierają, rozmowy jak najbardziej.

    Ahaha. Zablokowałem na swoim podstawowym Freshu i teraz jak wysyłam z Popa,
    to es nie chce wyleźć ze skrzynki nadawczej. "Wyślij ponownie", wygląda
    jakbym nie miał kasy na koncie ale przecież mam. Hmm... Ciekawe czyje sms
    center jest za to odpowiedzialne? ;)

    M.

  • 9. Data: 2009-11-13 20:52:46
    Od: orcio <o...@N...pl>

    majtol pisze:
> [...]
    >
    > Nie chodzi o promocje, tylko o wszystko. Telefon na być wyłącznie do
    > dzwonienia pod kilka numerów. Żadnych dodatkowych usług, które są w

    Nie jestem pewien czy to zadziała ale kiedyś dawno dawno temu w zeszłym
    wieku jak mailem komórkę to żeby odbierać/wysyłać SMSy musiałem ja
    konfigurować dla danego operatora czyli jak wykasujesz ustawienia SMS to
    powinno nie odbierać SMSow

    orcio

  • 10. Data: 2009-11-13 21:17:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > Czekam jeszcze czy przypadkiem nie nadejdą sms-y wysłane gdy działała
    > blokada ale jak na razie nic na to nie wskazuje.

    Akurat to jest IMHO niedociagnieciem tej uslugi.
    W zalozeniu usluga miala sluzyc blokadzie otrzymywania SMSow w sytuacji,
    gdyby w roamingu mialy one byc platne.
    (blokadzie w roamingu sluzy zreszta oddzielny kod: 351 zamiast 35 - ale
    reszta dziala tak samo).
    Tak wiec sensowne byloby, gdyby po zdjeciu blokady "zalegle" SMS-y jednak
    przychodzily na takiej samej zasadzie i z takim samym czasem waznosci, jak
    dzieje sie to w sytuacji, gdy nasz telefon jest wylaczony.

    Pozdrawiam
    SDD