  • 1. Data: 2016-01-30 19:59:01
    Temat: Wymiana baterii w zegarku
    Od: m...@g...com

    Jak otworzyć te "drzwiczki" trzymające baterię?

    http://tinyurl.com/grxnft7

    Czytałem juz na jakimś forum opinię, że pani (!) zegarmistrzyni nie wiedziała i
    szarpała się z tym scyzorykiem, więc wolę zapytać, jak się to robi prawidłowo.

    M.

  • 2. Data: 2016-01-30 20:23:08
    Temat: Re: Wymiana baterii w zegarku
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > Czytałem juz na jakimś forum opinię, że pani (!) zegarmistrzyni nie
    > wiedziała i szarpała się z tym scyzorykiem, więc wolę zapytać, jak się to

    Coś widzę, ale nie mam pewności. Zdjęcie jest nieostre i poruszone, przez to
    niewyraźne. Coś widzę, ale nie jestem w stanie ci pomóc, bo interesujące
    mnie miejsce jest zamazane. Nie widzę, czy jest tam zaczep, zapadka, zawias,
    czy jaka inna zołza...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 3. Data: 2016-01-30 21:01:55
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 30.01.2016 o 19:59, m...@g...com pisze:
> [...]
    szarpała się z tym scyzorykiem, więc wolę zapytać, jak się to robi prawidłowo.

    Można zrobić to prawidłowo scyzorykiem.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2016-01-30 23:51:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    szarpała się z tym scyzorykiem, więc wolę zapytać, jak się to robi prawidłowo.

    Zrób to zdjęcie jeszcze raz bez poruszenia.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 5. Data: 2016-01-31 01:53:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-30 o 19:59, m...@g...com pisze:
    > Jak otworzyć te "drzwiczki"
    Ja tam widzę ze 4 śrubki po obwodzie.

    Robert

  • 6. Data: 2016-01-31 11:29:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam widzę ze 4 śrubki po obwodzie.

    Tylko, żeby nie było jak w dowcipie ze skrzacikiem, co miał w brzuszku
    śrubkę, co mu przeszkadzała, została więc wykręcona... i skrzacikowi odpadła
    dupa...
    W tak niewyraźnym zdjęciu (kurczę, chyba jest jakaś moda na niewyraźne i na
    "znaczki pocztowe") to bałbym się kombinować.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 7. Data: 2016-01-31 21:30:16
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Jak otworzyć te "drzwiczki" trzymające baterię?

    Lekko trzeba docisnąć jeden brzeg blaszki dociskowej i odczepić zaczep. Dla
    wprawnego wystarczy do tego jeden palec, dla pozostałych jakaś pomoc w
    postaci patyczka lub małego śrubokręta. Przy zamykaniu wystarczy tylko z
    wyczuciem docisnąć. Pozdrawiam

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 8. Data: 2016-02-08 15:35:27
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 21:29:57 UTC+1 użytkownik wt napisał:

> [...]
    > wprawnego wystarczy do tego jeden palec, dla pozostałych jakaś pomoc w
    > postaci patyczka lub małego śrubokręta. Przy zamykaniu wystarczy tylko z

    Dzięki! Właśnie takiej podpowiedzi potrzebowałem.

    M.

  • 9. Data: 2016-02-08 19:33:20
    Od: m...@g...com

    Pozostaje jeszcze drugi problem. Teflonowa (?) uszczelka jakimś cudem ma teraz za
    dużą średnicę i nie mieści się w rowku dookoła dekielka. Czy to kwestia jej wieku? Da
    się taką kupić? Próbowałem ją skurczyć w zamrażalniku, ale to nie pomogło..

    M.