  • 1. Data: 2016-01-30 19:26:22
    Temat: zwarcie feat. rozwarcie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zna się ty Ktoś na tym?
    czy scalaki smd 74 i 40 i ich wyjścia cyfrowe można bezkarnie zwierać do
    masy i zasilania? i ogólnie różne scalaki cyfrowe?

  • 2. Data: 2016-01-30 20:28:37
    Temat: Re: zwarcie feat. rozwarcie
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > zna się ty Ktoś na tym?
    > czy scalaki smd 74 i 40 i ich wyjścia cyfrowe można bezkarnie zwierać do
    > masy i zasilania? i ogólnie różne scalaki cyfrowe?
    No to spójrz na budowę np. bramki i powiedz, można czy nie można
    dowolnie podłączać masę i zasilanie do różnych wejść/wyjść?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bramka_NAND

    Zresztą gdyby było można chłopie, to byłyby niezniszczalne? :)
    Zadajesz pytania, niech Cie...