  • 1. Data: 2016-01-26 10:37:56
    Temat: Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.
    Od: esen <00esen00@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    W sierpniu zeszłego roku miałem wypadek motocyklowy w Krakowie za który
    byłem obwiniony. W grudniu otrzymałem wyrok uniewinniajacy który teraz
    jest już prawomocny. Szukam prawnika który za mnie będzie dochodzić
    odszkodowania (naprawa Moto , uszczerbek na zdrowiu) kogoś kto zajmował
    się takimi sprawami zna się na tym i chce za to mniej niż 20% plus VAT od
    odszkodowania. Jeśli mieliście podobne przypadki i jesteście w stanie
    kogoś polecić to bardzo bym prosił.

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 2. Data: 2016-01-26 11:40:22
    Temat: Re: Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.
    Od: r...@g...com

    Witam

    Nieskromnie mogę polecić swoje biuro.
    www.bdo24.pl
    Dane do kontaktu na stronie.

    ps. sam fakt uniewinnienia nie przesądza winy drugiej strony.

    Pozdrawiam
    Robert Pawelec

  • 3. Data: 2016-01-26 11:52:53
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    esen <00esen00@_NOSPAM_gmail.com> Wrote in message:
    > Witam,
    > W sierpniu zeszłego roku miałem wypadek motocyklowy w Krakowie za który
    > byłem obwiniony. W grudniu otrzymałem wyrok uniewinniajacy który teraz
    > jest już prawomocny.

    w sierpniu 2015 czy 2014? Jeśli zostałeś uniewinniony to spiesz
    się, żeby zdążyć ustalić i ukarać sprawcę bo inaczej kasy z
    polisy nie będzie; bo niby z czyjej?

    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2016-01-29 23:06:33
    Od: szybki28 <rafal.gula1981@_NOSPAM_wp.pl>

    Musi być inny kierowca uznany za winnego. Inaczej nie dostaniesz
    odszkodowania. Najlepiej iść do jakiejś firmy odszkodowawczej, która
    rozlicza się dopiero wtedy jak odzyska odszkodowanie.