  • 1. Data: 2016-01-15 18:16:58
    Temat: wycieczka po europie
    Od: grabek28 <tomaudirs6@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam wszystkich.
    Pragnę wybrać się w wycieczkę po Europie latem, w okresie urlopowym,
    Szwajcaria, Słowenia, Węgry, Austria, i jeszcze kilka, nie muszą to być
    wszystkie jakie wymieniłem i tak samo można dodać coś czego nie napisałem.
    Poszukuje osoby chętne przeżyć podobną przygodę bo w grupie raźniej.
    Śmiało piszcie albo proszę o podpowiedz jakie kraje starego kontynentu
    polecacie najlepiej.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2016-01-16 13:04:40
    Temat: Re: wycieczka po europie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 18:16, grabek28 pisze:
    > Witam wszystkich. Pragnę wybrać się w wycieczkę po Europie latem

    Niech Ci ziemia lekką będzie...

    --
    MN

  • 3. Data: 2016-01-16 22:07:11
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 13:04, Marcin N pisze:
    > Niech Ci ziemia lekką będzie...

    Dlaczego tak źle mu życzysz?

  • 4. Data: 2016-01-16 23:50:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 22:07, N1 pisze:

    > Dlaczego tak źle mu życzysz?

    Gdybym mu źle życzył, to pisałbym "oby cię piekło pochłonęło".

    --
    MN

  • 5. Data: 2016-01-29 23:09:36
    Od: szybki28 <rafal.gula1981@_NOSPAM_wp.pl>

    Mogę polecić Chorwację. Austria też jest ok, ale jest tam drogo. Najlepiej
    wybrać się maj/czerwiec albo wrzesień