  • 1. Data: 2014-08-14 01:24:32
    Temat: Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
    auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

    Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?

  • 2. Data: 2014-08-14 07:18:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-14 01:24, Pszemol pisze:
    > Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
    > auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?
    >
    > Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?

    A Ty się spotkałeś?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-08-14 20:40:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > A Ty się spotkałeś?

    A no właśnie tak...
    Znajomy zatrudnił się w Krakowie w jednej takiej jako kierowca
    - twierdzi że szef mu kazał jeździć tymi samochodami bez dowodu
    i że również klientom te samochody podstawiają bez dowodu/OC.
    Kilka kłótni z tego wynikło między nim a szefem aż w końcu mu
    powiedziano że albo jeździ bez dowodu albo wypie&&***la :-)

    Jak to jest możliwe?

  • 4. Data: 2014-08-14 20:50:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-14 20:40, Pszemol pisze:
> [...]
    > Kilka kłótni z tego wynikło między nim a szefem aż w końcu mu
    > powiedziano że albo jeździ bez dowodu albo wypie&&***la :-)

    Że klienci godzą się na samochód bez dowodu i OC? Mało prawdopodobne.
    Pewnie ma jakieś lewe trupy i każe jeździć podwładnemu i mu kit wciska.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-08-14 21:59:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-14 20:50, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Że klienci godzą się na samochód bez dowodu i OC? Mało prawdopodobne.
    > Pewnie ma jakieś lewe trupy i każe jeździć podwładnemu i mu kit wciska.

    Spotkałem się z firmami gdzie kierowcy nie mili kwitka na
    OC a tylko jego ksero. Przy kontroli policyjnej to przechodziło.
    Ale bez dowodu rejestracyjnego to i mandat i laweta jak nikt
    nie dowiezie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-15 00:36:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 20:50:13 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Że klienci godzą się na samochód bez dowodu i OC? Mało prawdopodobne.
    > Pewnie ma jakieś lewe trupy i każe jeździć podwładnemu i mu kit wciska.

    A tu stosowne ostrzezenie:
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/ponad-milion-zl-za-j
    azde-bez-oc/sdrk5

    Przed jazda cudzym samochodem obejrzec jego polise OC.
    Bo jak kierowca wypadek spowoduje, a auto polisy nie ma, to oboje
    regres placa.

    Swoje PJ i DR pojazdu tez radze dokladnie obejrzec ...

    J.

  • 7. Data: 2014-08-15 01:45:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 sierpnia 2014 21:59:55 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    >
    > OC a tylko jego ksero. Przy kontroli policyjnej to przechodziło.
    >
    > Ale bez dowodu rejestracyjnego to i mandat i laweta jak nikt

    Nie koleguj się z tym co ci powiedział że jak ktoś nie ma przy sobie DR i kwitka OC
    to laweta jak nikt nie przywiezie. Ten ktoś to idiota.

  • 8. Data: 2014-08-15 01:55:17
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 00:36:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Swoje PJ i DR pojazdu tez radze dokladnie obejrzec ...
    >

    > J.

    Daj komuś do obejrzenia kutasa bo bredzisz jak byś kiłę miał.

  • 9. Data: 2014-08-15 14:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 16:55:17 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Daj komuś do obejrzenia kutasa bo bredzisz jak byś kiłę miał.

    To sobie poczytaj kiedy panstwo, ktore w/g ciebie ubezpiecza pojazdy,
    rosci sobie prawo do regresu..

    J.

  • 10. Data: 2014-08-15 14:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 16:45:46 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Nie koleguj się z tym co ci powiedział że jak ktoś nie ma przy sobie
    > DR i kwitka OC to laweta jak nikt nie przywiezie. Ten ktoś to
    > idiota.

    Zapomnienie DR to rzecz nagminna, policjanci sa przyzwyczajeni i
    zazwyczaj puszczaja dalej. Powinni przy tym 50 zl mandatu wystawic.
    Oczywiscie mozesz sie wydac podejrzany i trafic do aresztu, a auto na
    lawete, ale to raczej rzadkie przypadki.

    Co do OC, to ustawa wrecz nakazuje im zatrzymac auto. Jako ze polise
    zazwyczaj wozi sie razem z DR, to chyba jednak lamia prawo i tez
    puszczaja, powiadamiajac przy tym UFG.
    Od pewnego czasu polise moga sprawdzic w CEPIK, wiec moze na kolejnych
    50zl sie skonczy.

    J.