  • 1. Data: 2011-01-19 00:29:44
    Temat: Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
    Od: koszykarz <s...@g...com>

    Witam

    Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
    zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
    http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
    Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + fjr

  • 2. Data: 2011-01-19 00:49:03
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "koszykarz" :

    > Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
    > zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
    > http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
    > Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

    Mnie sie podoba! Ciekaw jestem czy masz jakąś stronkę, gdzie bedzie mozna
    zobaczyć wiecej , ewentualnie cosik poczytać...

    Pozdrawiam Johnny

    www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszana i podejrzanej jakosci konina

  • 3. Data: 2011-01-19 07:38:01
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    koszykarz napisał(a):
    > Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
    > zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
    > http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
    > Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

    Swietne :) Daj znac gdzie bedzie pelny material :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-01-19 08:51:06
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "koszykarz" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    Bardzo fajne, szkoda że tak mało jest fajnych reportazy z podróży. Czekamy
    na więcej ;-)))

  • 5. Data: 2011-01-19 10:31:24
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 19.01.2011 01:29, koszykarz pisze:

    <ciap>

    Szacuneczek, zapowiada się ładnie. Daj znać kiedy będzie pełny i w
    jakiej postaci. A teraz możesz podać parę info technicznych nt sprzętu
    jakim to było robione.

    Yaroosh
    '85 CBX 650E NH

  • 6. Data: 2011-01-19 11:22:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Johnny" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "koszykarz" :

> [...]

    >Mnie sie podoba! Ciekaw jestem czy masz jakąś stronkę, gdzie bedzie mozna
    >zobaczyć wiecej , ewentualnie cosik poczytać...

    przecie pod filmem jest link

  • 7. Data: 2011-01-19 17:18:58
    Od: koszykarz <s...@g...com>

    adres strony www.atudioalfa.com.pl/alfatour - odrazu ucinam spekulacje
    dotyczace sponsora ktory ograniczyl sie jedynie do stworzenia strony i
    wyporzycenia aparatu na wyjazd. Cały wyjazd zfinansowalismy sami
    Tam dowiecie sie jak przebiagala wyprawa z bloga.
    Jeśli chodzi o mateterial ktory nakrencilismy to jak tylko uda sie go
    umiescic na stronie to oczywiscie dam znac.
    Sam material nagrywalem kamera sportowa vholdr contur hd 1080p
    http://www.vholdr.pl/

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior+FJR

  • 8. Data: 2011-01-19 18:05:48
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "koszykarz" wali z gróbej róry:

> [...]
    > Tam dowiecie sie jak przebiagala wyprawa z bloga.
    > Jeśli chodzi o mateterial ktory nakrencilismy to jak tylko uda sie go

    Boszzzzzzzzz, powiedz, że to że jesteście studentami kulturoznawstwa to tak
    na podpuche...

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 9. Data: 2011-01-19 18:09:52
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Johnny pisze:
    > Użytkownik "koszykarz" wali z gróbej róry:

    > Boszzzzzzzzz, powiedz, że to że jesteście studentami kulturoznawstwa to
    > tak na podpuche...

    po Giertychowej Maturze. Pasuje.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2011-01-19 18:17:56
    Od: koszykarz <s...@g...com>

    > Boszzzzzzzzz, powiedz, e to e jeste cie studentami kulturoznawstwa to tak
    > na podpuche...
    >
    > Zdroofka Johnny
    >
    > www.johnny.art.

    Oczywiście jesteśmy studentami kulturoznawstwa ale przecież nigdzie
    nie staramy się reklamować naszej szkoły:)
    Co do matury- szczęśliwie - czy nie... jesteśmy po starej maturze.
    Tyle tłumaczeń od nas - Pozdrawiamy:)