  • 51. Data: 2010-03-23 14:51:28
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Mar 21, 8:27 pm, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:ho5p7o$op5$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > O zgrozo!! Czy polska policja filmów się naoglądała??  To wg was jest
    > normalne ze policjant posyla serię za ruchomym celem oddalonym o ponad 200m
    > ryzykując postrzelenie kilku ludzi boguducha winnych? A co gdyby ten pocisk
    > nie trafil w rzekomego bandytę a w zwykłego cywila wyglądającego przez okno
    > swojego domu z ciekawości co ten radiowóz wyprawia na drodze? Albo jakiegoś
    > innego uczestnika drogi?! Nie znam tej sprawy od podszewki ale w momęcie jak
    > po okolicznych budynkach sa ślady po strzelaninie to ciarki mi po plecach
    > przechodzą... Jak tak wogóle można?

    rotfl.
    Nie to nie jest normalne, ze policja posyla serie za ruchomym celem
    oddalajacym sie. Normalne to by bylo gdyby tak robili 10 lat temu i
    dzisiaj ludzie w takiej sytuacji mieli by repsekt i wiedzieli czym
    ryzykuja. A czy normalnym jest to, ze policjant po sluzbie w cywilu
    zwraca uwage malolatowi za co zostaje dzgniety nozem?