  • 11. Data: 2015-03-10 16:12:37
    Temat: Re: Wyświetlany numer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Antek" napisał w wiadomości
    >Zawsze dzwoni ktoś z banku i po podaniu przeze mnie paru danych
    >do sprawdzenia, że ja to ja, mogę telefonicznie zmienić np. lokatę
    >nieodnawialną na odnawialną lub odwrotnie, zmienić kończącą się
    >lokatę na inną itd.

    Wow, coz to za bank, ze tak dba o klienta ?
    Do mnie jak dzwonia, to ubezpieczenie chca wcisnac, niepotrzebny
    kredyt, lepsza karte kredytowa ... o lokaty musze zadbac sam :-)

    >Znacie sposób żeby to było bezpieczne poza sprawdzeniem wzrokowym,
    >że telefon jest z danego banku?

    Poprosic o piata, 10-ta i 15 cyfre konta ? :-)

    Samemu zadzwonic ...

    J.

  • 12. Data: 2015-03-10 16:50:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Antek wrote:

> [...]
    > do sprawdzenia, że ja to ja, mogę telefonicznie zmienić np. lokatę
    > nieodnawialną na odnawialną lub odwrotnie, zmienić kończącą się

    to im mówię, żeby spadali na drzewo. Albo przedstawiają ofertę do
    potwierdzenia przez serwis internetowy albo w oddziale.

    > Znacie sposób żeby to było bezpieczne poza sprawdzeniem wzrokowym,
    > że telefon jest z danego banku?

    ja dzwonię do banku.
    Poleganie na autoryzacji w postaci numeru to proszenie się o spłaty
    dużego kredytu, którego nie widziało się na oczy,.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-03-10 17:44:28
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą paskuda03
    naskrobał(a):

    > Co wygrałem ?

    Małego cygana, jak nie zostanie odebrany w ciągu dwudziestu czterech godzin
    na adres domowy zostanie dostarczona cała rodzina cygańska.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 14. Data: 2015-03-10 19:19:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Antek"

> [...]

    lokatę na inną itd.
    Znacie sposób żeby to było bezpieczne poza sprawdzeniem wzrokowym,
    ---
    Nie odbierać, może sprzątaczka do Ciebie dzwoni :-)

    Nie możesz po prostu zalogować się do ich systemu i wykonać co potrzeba ?

  • 15. Data: 2015-03-10 19:22:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Do mnie jak dzwonia, to ubezpieczenie chca wcisnac, niepotrzebny
    kredyt, lepsza karte kredytowa ... o lokaty musze zadbac sam :-)
    Chyba wiele banków swoich doradców proponuje, choćby Getin.

  • 16. Data: 2015-03-10 21:21:35
    Temat: Re: wyswietlany numer
    Od: i...@p...pl

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 01:13:20 UTC+1 użytkownik ciagnij druta ciagnij wasalu,
    skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !
    napisał:

    > nie jest problemem mozliwosc funkcji 'callthrough' czyli
    > przelaczyc rozmowe do kogos.
    > funkcje uzywam bedac w podrozy, wydzwaniam nr domowy, ct
    > wywoluje haslem (numer) i wybieram numer docelowy, moge
    > konfigurowac ze u abonenta wskazany zostanie nr posredni
    > badz nr inicjujacy badz obydwa.

    W którym miejscu uzyskujesz "nieprawdziwy" numer?

    Ircys

  • 17. Data: 2015-03-10 23:12:48
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    Antek wrote:
> [...]

    wywoluje haslem (numer) i wybieram numer docelowy, moge
    konfigurowac ze u abonenta wskazany zostanie nr posredni

    ktosinski posiada taka mozliwosc przez bank i jej uzywa
    czy legalnie czy nie to jego sprawa...

  • 18. Data: 2015-03-11 00:00:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.03.2015 o 21:21, i...@p...pl pisze:
    /.../

    > W którym miejscu uzyskujesz "nieprawdziwy" numer?

    On jest prawdziwy, tylko nie ten.

  • 19. Data: 2015-03-11 09:01:44
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    paskuda03 wrote:
    > sprawdzone ale nie dla każdego operatora działa.

    ewidentna BZDURA (pasujaca do piatego swiata) !!!

    'callthrough' dziala NIEZALEZNIE od SRAJoperatora

    Rosja jest ZMUSZONA do III WS, tym razem ATOMOWEJ

    http://tinyurl.com/kwtf9zr

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

  • 20. Data: 2015-03-11 12:01:56
    Od: i...@p...pl

    W dniu środa, 11 marca 2015 00:41:36 UTC+1 użytkownik ciagnij druta ciagnij wasalu,
    napisał:

> [...]
    > 'callthrough'. po za tym mam jeszcze 3'y inne mniej
    > zaawansowane technologicznie badziejstwa (te tez to
    > "potrafia")
    >
    > w krajach zgnilego kapitalizmu; funkcja powszechnie
    > naduzywana do "zakamuflowania" oficjalnego numeru,
    > ktory "zdradza" siedzibe tzw.'customer-care-center'
    >
    > ja mam inne cele (nie kamuflarz) lecz utrzymanie w
    > ryzach kosztow polaczen satelitarnych.
    > czesto urzadzam sobie prywatne 'safari' po swiecie
    > w abo mam domowy nr'tel jako 'flat fee' i poprzez
    > 'callthrough' lacze z calym swiatem (bo tez mam na
    > lacze stale 'flat fee', 2x isdn + 4x voip).

    Wierz mi, ja znam zasadę callthrough i też potrafię z niej
    korzystać, ale kolega pytał o "nieprawdziwy numer", a tam
    masz, faktycznie inny, ale PRAWDZIWY, a to już nie to samo.

    Ircys