  • 1. Data: 2015-03-04 19:50:10
    Temat: Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
    Zapomnieli wszyscy o tym, że coś takiego istnieje?!

    Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu

    W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-03-04 23:27:32
    Temat: Re: Aero2
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 4 marca 2015 19:54:09 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
    > Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
    > Zapomnieli wszyscy o tym, że coś takiego istnieje?!
    >
    > Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu
    >
    > W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

    Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co wykorzystywali w routerach
    i znalezli inna karte.

  • 3. Data: 2015-03-05 00:19:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
    > Zapomnieli wszyscy o tym, że coś takiego istnieje?!
    >
    > Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu
    >
    > W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

    Ale o co chodzi?
    Koniec darmowego obiadu? No to szkoda.
    Ostatnio jednak ten darmowy obiad był mało smaczny, a smaczny obiad był
    tak tani, że nie ma co płakać.

  • 4. Data: 2015-03-05 00:24:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" 54f79313$0$2166$6...@n...neostrada.pl

    > Ale o co chodzi?
    > Koniec darmowego obiadu?

    Darmowego, czyli drogiego.

    > No to szkoda.
    > Ostatnio jednak ten darmowy obiad był mało smaczny,
    > a smaczny obiad był tak tani, że nie ma co płakać.

    Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-03-05 00:25:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 4...@g...co

    : Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci,
    : co wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

    Ja cieszę się lejkiem VM. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-03-05 09:21:50
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

    Chcieć to ty możesz. Jak dawał za darmo to był cacy, teraz jest be.

  • 7. Data: 2015-03-05 09:47:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Poldek" 54f79313$0$2166$6...@n...neostrada.pl

    > Darmowego, czyli drogiego.

    > Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

    Gdyby nie Aero i Solorz to dalej pakiety u operatów były na 10MB za 100zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-03-05 11:44:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-04 19:50, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
    > Zapomnieli wszyscy o tym, że coś takiego istnieje?!
    >
    > Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu
    >
    > W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

    dziala,
    Np, w telefonie syna (jak mlody chce internet to niech wpisuje tego
    capcha ;) a do YT nie musi miec w telefonie dostepu (choc maly pakiet
    danych ma w swojej karcie) - podstawowe serwisy dzialaja mu z Aero2
    dobrze (tak, jestem wrednym ojcem z wezem w kieszeni ;) Dziecko se
    radzi tak od dwoch lat (mlodzi sa zdeterminowani :).

    Ja mam w torbie modem z karta Aero2 - tak na wszelki wypadek, jako
    awaryjny sposob kontaktu ze swiatem, gdy inne zawioda.
    Na nic innego sie ta karta nie nadaje.

    Pakiet danych w telefonie z abo w telefonie jest od co najmniej dwoch
    lat znacznie lepszym rozwiazaniem i nie takim drogi jak to wczesniej bywalo.

    A prywatnie mowiac - za to co sie stalo z Aero (czyli jawne zlamanie
    pierwotnych zasad tej uslugi) powinni doladowac operatorowi niezla kare
    (mam na mysli wprowadzenie capcha i wymuszenie uslug za tym stojacych
    (graficzna przegladarka, java, etc) oraz ostatnio platne pakiety danych
    (za zniesienie capcha ) przy pozostawieniu transferow bez zmian.

  • 9. Data: 2015-03-06 01:17:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 23:27, krzysztofsf pisze:

    > Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co
    > wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

    Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się
    strona Netia Fon i dalej już nic nie można było zrobić oprócz jakiegoś
    zalogowania, a nie byłam wtajemniczona. No i kartę AERO z tabletu
    wyjęłam i jak potrzebuję to korzystam przez Wifi (ale niestety tylko w
    domu). Mogłabym przełożyć do niego karte SIM z telefonu, ale mi się nie
    chce korzystać z tabletu jak z telefonu. Za duży i za ciężki klamot do
    noszenia ze sobą.

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-03-06 08:24:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się
    > strona Netia Fon
    denerwować? Przecież jest to efekt Twoich działań. Zgaduje że połączyłaś
    się z wifi netii i...
> [...]
    > zalogowania, a nie byłam wtajemniczona. No i kartę AERO z tabletu
    > wyjęłam i jak potrzebuję to korzystam przez Wifi (ale niestety tylko w
    Czyli masz jakieś hasło i login? Może się "włamałaś" do swojej własnej
    netiowej sieci wifi?
    > Mogłabym przełożyć do niego (do domu? do tabletu?) karte SIM z telefonu, ale mi się
    nie
    > chce korzystać z tabletu jak z telefonu.
    niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość ( o
    ile nie wszystkie) takiej funkcjonalności nie oferuje.
    > Za duży i za ciężki klamot do
    > noszenia ze sobą.

    ToMasz