  • 1. Data: 2014-11-14 21:49:34
    Temat: Wysylanie plikow na DropBox
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Wlasnie od 3 godzin laduje mi sie jakis filmik (160 MB) na DropBoxa i nie
    widze zadnej mozliwosci podejzenia w jakim stanie jest przesylanie.
    W internecie pisza ze w odroznieniu od innych wlasnie DropBox ma wyswietlany
    pasek postepu ladowania. Tylko gdzie on sie znajduje, tego juz nigdzie nie
    moge znalezc.
    Mam na swoim dysku utworzony katalog DropBoxa z ktorego pliki automatycznie
    przesylane sa na serwer. Powiedzcie mi w jaki sposob moge dowiedziec sie o
    stanie przesylania tych plikow.
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-11-14 22:37:52
    Temat: Re: Wysylanie plikow na DropBox
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-11-14 21:49, Tomasz wrote:
    > Wlasnie od 3 godzin laduje mi sie jakis filmik (160 MB) na DropBoxa i
    > nie widze zadnej mozliwosci podejzenia w jakim stanie jest przesylanie.

    Rozumiem, że słowo "filmik" jest tym brakującym ogniwem sprawiającym, że
    na pl.rec.foto.cyfrowa na pewno chowają się wszyscy eksperci od
    DropBoxa...

    > W internecie pisza ze w odroznieniu od innych wlasnie DropBox ma
    > wyswietlany pasek postepu ladowania. Tylko gdzie on sie znajduje, tego
    > juz nigdzie nie moge znalezc.

    DropBox na którą platformę...?

    > Mam na swoim dysku utworzony katalog DropBoxa z ktorego pliki
    > automatycznie przesylane sa na serwer. Powiedzcie mi w jaki sposob moge
    > dowiedziec sie o stanie przesylania tych plikow.

    Pod Windowsem wystarczy najechać myszką na ikonę w tray'u. Wyświetla
    się transfer i pozostały czas. Po kliknięciu podobna informacja będzie
    widoczna w oknie.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 3. Data: 2014-11-18 11:12:28
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał

    > DropBox na którą platformę...?

    Pod Windows 7, DropBox 2.10.52 (o jaka platforme pytasz?)

    > Pod Windowsem wystarczy najechać myszką na ikonę w tray'u. Wyświetla
    > się transfer i pozostały czas. Po kliknięciu podobna informacja będzie
    > widoczna w oknie.

    Nie wiem co masz na mysli piszac "na ikone w tray'u".
    Ja ikony wysylanych plikow widze jedynie w katalogu DropBoxa na moim dysku.
    Ikony z pilkami juz wyslanymi maja zielony ptaszek a w trakcie wysylania
    niebieskie kolko ze strzalkami. Jesli najade myszka na ikone ktora sie
    jeczcze laduje to wyswietla mi sie:
    Typ elementu: MP4
    Rozmiar: 160 MB
    Dlugosc: 00:03:41
    i nic wiecej.
    Po kliknieciu nie otwiera mi sie zadne okno a zaczyna mi sie odtwarzac film
    .
    Z tego wynika ze Ty piszesz o zupelnie innym miejscu o ktorym ja nie mam
    zielonego pojecia gdzie istnieje.
    Czy mozesz mnie bardziej oswiecic?

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2014-11-20 23:23:34
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 11:12:28 +0100, Tomasz napisał(a):
    > Nie wiem co masz na mysli piszac "na ikone w tray'u".
    Po polsku to się nazywa tacka systemowa. :)

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 5. Data: 2014-11-21 00:01:40
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Platforma_sprz%C4%99tow

    https://www.dropbox.com/en/help/141

    > Z tego wynika ze Ty piszesz o zupelnie innym miejscu o ktorym ja nie mam
    > zielonego pojecia gdzie istnieje.
    > Czy mozesz mnie bardziej oswiecic?

    https://www.dropbox.com/en/help/38

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 6. Data: 2014-11-22 05:09:12
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał

    > https://www.dropbox.com/en/help/141

    Od kilkunastu lat jestem szarym uzytkownikiem systemow Windows i poniewaz
    mieszkam w Polsce wszystkie windowsy byly po polsku.
    Ta ikona DropBoxa jest u mnie od poczatku w "pasku zadan" i o zadnym Trayu
    nigdy nie slyszalem. Byc moze ty pracujesz w kraju anglojezycznym i Twoj
    windows jest po angielsku i stad to nieporozumienie.
    Dzieki za link do helpa, teraz jest juz dla mnie wszystko jasne.

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2014-11-22 10:34:41
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-11-22 05:09, Tomasz wrote:
    > Od kilkunastu lat jestem szarym uzytkownikiem systemow Windows i
    > poniewaz mieszkam w Polsce wszystkie windowsy byly po polsku.

    Mieszkam i pracuję w Polsce od urodzenia.

    Nigdy nie miałem spolszczonego systemu operacyjnego i staram się bronić
    przed wszelkim innym oprogramowaniem w języku polskim.

    Oczywiście jest coraz trudniej - kiedyś po prostu wybierało się język
    przy instalacji. Dziś często trzeba kombinować, bo programy są
    "przyjazne" i same ustawiają język.

    A czemu warto? Z bardzo wielu powodów.
    Ten wątek jest kolejnym przykładem.

    > Ta ikona DropBoxa jest u mnie od poczatku w "pasku zadan" i o zadnym
    > Trayu nigdy nie slyszalem. Byc moze ty pracujesz w kraju anglojezycznym
    > i Twoj windows jest po angielsku i stad to nieporozumienie.

    No i bardzo źle, że nie słyszałeś o "trayu". Gdybyś słyszał, to byś
    sobie sam poradził...

    "Pasek zadań" (ang. taskbar), to jest cała belka przy krawędzi pulpitu,
    czyli w Win7 od "start" do "pokaż pulpit".

    "Zasobnik" (ang. system tray, notification area) to jest ta część paska
    zadań z ikonkami aplikacji działających niejako "w tle".

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 8. Data: 2014-11-22 19:13:41
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/11/2014 09:34, Piotr Kosewski wrote:

> [...]
    >
    > "Zasobnik" (ang. system tray, notification area) to jest ta część paska
    > zadań z ikonkami aplikacji działających niejako "w tle".

    Jest nawet dokladniejsza, polska nazwa, 'tacka systemowa', ale 'tray'
    funkcjonuje rownoprawnie. Kazdy kto ma chociaz troche wiecej pojecia niz
    Pani Krysia z Dzialu Kadr, zetknal sie czesciej z okresleniem 'tray' niz z
    'tacka systemowa'. ;)

  • 9. Data: 2014-11-22 20:39:03
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-11-22 19:13, 2late wrote:
> [...]
    > funkcjonuje rownoprawnie. Kazdy kto ma chociaz troche wiecej pojecia niz
    > Pani Krysia z Dzialu Kadr, zetknal sie czesciej z okresleniem 'tray' niz

    No ja się z pojęciem "zasobnik" zetknąłem chyba ostatni raz na
    informatyce w szkole. Tam też poznałem wiele innych ciekawych terminów,
    z których chyba najbardziej zapadł mi w pamięć "przycisk mocy". Łatwo
    sobie wyobrazić, ile przerw minęło na nabijaniu się z nauczycielki...

    Poza tym byłbyś zaskoczony, ile pojęcia ma Pani Krysia z Działu Kadr.
    Ci ludzie mają sporo kontaktu z innymi działami (nie tylko przy
    rekrutacji), więc naprawdę sporo wiedzą o tzw. "świecie".
    No i zazwyczaj znają języki obce...

    Jakbyś zobaczył Panią Krysię z księgowości (najlepiej w dużej firmie,
    np. banku), to dopiero byś się zdziwił. :/

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski