  • 1. Data: 2014-11-01 18:43:41
    Temat: Fotgrafowanie we Wszystkich Swietych
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Wielu fotomaorow czeka na to swieto w nadziei na fajne motywy.
    Jakos tak sie sklada ze mnie to nie kreci , choc tez cos popelnilem , ale zdazalo mi
    sie pare razy wywolywac zdjecia wieczorkiem 1 listopada ( podobnie zreszta jak teraz
    ).

    pamietam sprzed wielu lat taka sytuacje :

    deszczowy wieczor , paskudnie , wiatr , zimno , fatalna pogoda. Robilem jakies
    powiekszenia noca przy powiekszalniku.
    dokladnie 5 minut przed polnoca ktos dzwoni do drzwi .
    Wychodze - nie ma nikogo . Kie licho mysle - i dalej do pracy .
    Dokladnie polnoc - dzwonek .
    ponownie wychodze do drzwi . nie ma nikogo .
    Ki czort mysle . Duchy ?

    No nic , ide do powiekszalnika.

    Za 5 minut dzwonek , tym razem ciagly.
    Wychodze do drzwi , ciagle dzwoni , ale nikogo nie ma.
    Mimo , ze dzwonek byl niby hermetyczny , deszcz napadal do wnetrza i doszlo do
    zamkniecia obwodu. Zbieg okolicznosci , akurat o polnocy . A moze to byly duchy ?

  • 2. Data: 2014-11-01 21:10:38
    Temat: Re:Fotgrafowanie we Wszystkich Swietych
    Od: JD <j...@g...com>

    XX YY <f...@g...com> Wrote in message:
> [...]
    zamkniecia obwodu. Zbieg okolicznosci , akurat o polnocy . A moze to byly duchy ?

    NTG

    JD

  • 3. Data: 2014-11-04 12:30:08
    Od: qed <q...@p...fm>

    On 01.11.2014 21:10, JD wrote:

    > NTG

    XX YY zmień na: "...robiłem jakieś powiększenia na kompie..." i
    "...wracam do Lightrooma..." to pewnie będzie OK ;)

    QED

  • 4. Data: 2014-11-04 12:45:16
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > XX YY zmień na: "...robiłem jakieś powiększenia na kompie..." i

    przeciez to oczywiste, ze jest na temat
    odbitki wywolywalem w KOMPIE(li) - pasuje jak ulal

    > "...wracam do Lightrooma..." to pewnie będzie OK ;)

    bylo to pomieszczenie oswietlone specjalna lampa czyli wystepowal i Light i room.

    wszystko sie zgadza i na temat .