    From: Szyk <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: "Wzorce projektowe. Rusz głową!" w wydaniu Heliona
    Date: Thu, 02 Feb 2012 11:06:56 +0100

    Witam

    Spodobała mi się koncepcja serii "Head First". Książkę kupiłem po
    kontakcie z wersją anglojęzyczną bo doszedłem do wniosku, że wskazówki w
    niej zawarte będą przydatne w codziennym programowaniu. Jeśli chodzi o
    to co dostałem w paczce, to książka w wersji polskojęzycznej jest słabo
    przetłumaczona z angielskiego: są błędy gramatyczne typu "klienty" albo
    "pomocniki", ale to pół biedy, bo wiadomo jak powinno być poprawnie.
    Gorzej jest w przypadkach gdy zdania są całkiem bez sensu. Widać, że
    tnąc koszty gdzie się da Helion oszczędza na korekcie. Druga sprawa to
    jakość wydania. No nie jest to reklamowe "w najlepszym wydaniu". Książkę
    ze strachem trzymam w rękach bo jest dość gruba i szeroka a grzbiet
    wygląda na bardzo wątły. Kiedyś takich baboli nie było. Jak widać nie
    wszystko staje się lepsze...

    pozdro
    Szyk